Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Senabort ift å prøve å redde et prematur barn... 12 barn mellom 2010-11 som legene hadde gjort det de kunne for å redde hvis de hadde blitt født... Hjerte som slo oppimot 90 minutt før barnet døde... http://www.nrk.no/norge/absolutt-grense-for-abort-1.11445461 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse/vil-redde-flere-tidlig-foedte-barn/10128481/ Anonymous poster hash: 8943d...368
Hjertefru Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Langt over grensen, helt grusomt. Sorry, men der er min mening. Regner med at det var gode grunner for at det ble gjort, men kunne det ikke i enkelte tilfeller vært et alternativ med adopsjon?
Gjest Trine B Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Ja det er skikkeligt fælt at sånt skjer. Jeg og er enig i at Adopsjon hadde vært bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå