Gå til innhold

Treåringen er helt umulig!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal snart!!!! Alt er bare feil hele j**** tida! Nå våkna hun i godt humør, men bestemte seg for å gi pappaen en skikkelig knyttneve midt i ansiktet! Og når vi da blir sint på henne begynner hun og gråte og si at au au au!! Jeg ba henne si unnskyld til pappa: jeg klaaaaarer ikke! Hikster hun da. Min tur til å sove lenge i dag, det kan jeg bare glemme. Hvorfor er hun sånn?????!

 

Anonymous poster hash: 93f91...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle treåringer sånn da?;-)

 

Anonymous poster hash: ca0ce...181

Skrevet

Er ikke alle treåringer sånn da?;-)Anonymous poster hash: ca0ce...181

Tro det eller ei, men det finnes barn som ikke har utagerende oppførsel eller de store utbruddene. Det er bare ikke så ofte du hører om de.

 

HI, istede for å furte over at du ikke _fårsovelenge_, så tenk prevantivt og langsiktig. Ta henne til side, la hun roe seg ned og da først oppfordrer du henne til å be om unnskyldning. Å ta tak i det når barnet er helt på styr løser ingenting, dere når ikke inn allikevel.

 

Anonymous poster hash: bb4e0...688

Skrevet

Høres ut som en ganske normal 3åring.

 

Men hun våknet i godt humør, sier du jo. Hun var helt sikkert i godt humør når hun slengte ut en knyttneve også, men hun ble rett og slett litt for ivrig. Det er ganske normalt for et lite barn å ikke helt kjenne egne begrensninger. Da er det lov å si rolig at " Slikt gjør vi ikke" uten å nødvendigvis blir rasende.

 

Hvorfor er hun sånn, spør du. Hun er et barn. Hun er fortsatt ganske ny på jorden, og hun prøver seg frem. Hun ble ikke født med regler impregnert tross alt. Hun kommer til å gjøre feil i ny og ne. Er det ikke da bedre å si rolig hvorfor man ikke gjør sånn, fremfor å bli rasende og deretter fortelle et helt forum at hun er "umulig"?

Skrevet

Enig Gulltopp. Du har alltid fornuftige svar. Hun er jo egentlig Hærlig! Nå er alt bra igjen :) hi

 

Anonymous poster hash: 93f91...803

Skrevet

Høres ut som en ganske normal 3åring.

 

Men hun våknet i godt humør, sier du jo. Hun var helt sikkert i godt humør når hun slengte ut en knyttneve også, men hun ble rett og slett litt for ivrig. Det er ganske normalt for et lite barn å ikke helt kjenne egne begrensninger. Da er det lov å si rolig at " Slikt gjør vi ikke" uten å nødvendigvis blir rasende.

 

Hvorfor er hun sånn, spør du. Hun er et barn. Hun er fortsatt ganske ny på jorden, og hun prøver seg frem. Hun ble ikke født med regler impregnert tross alt. Hun kommer til å gjøre feil i ny og ne. Er det ikke da bedre å si rolig hvorfor man ikke gjør sånn, fremfor å bli rasende og deretter fortelle et helt forum at hun er "umulig"?

Veldig enig i denne! :)

 

Ikke at jeg er perfekt! Har en heeerlig 3-åring jeg også, som får sine utbrudd! Sliter med å holde meg rolig av og til!

 

Anonymous poster hash: 818f7...9fc

Gjest Trine B
Skrevet

Jeg har en sønn på tre år selv. Og han og er av og til litt vill av seg. Men det går nok over skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...