Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jenta mi er snart 3 mnd. Jeg fullammer. Hun er veldig grei hele tiden, men om natten sliter jeg..Hun må suge på puppen konstant (ikke for og spise, men bare kosing)..tar jeg den vekk skriker hun konstant..! Hun tar ikke smok eller noen ting heller Hvordan gjorde dere dette?? Anonymous poster hash: ac09c...e12
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Jeg lot ham få sutte. Anonymous poster hash: e0549...76e
Tjofsen Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Min tok heldigvis smokk. Har du prøvd flere typer?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Når hun er så liten ville jeg latt henne få sutte på puppen Vet det er slitsomt, vi har vært gjennom det samme selv med en liten en som ikke tok smokk. Avvenningen med puppen (altså sovne med den ) tok vi først da han var 4-5 mnd. Var ikke så lett, men det gikk Anonymous poster hash: 9bf6c...69f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Min var også sånn. Prøvde alt av ulike smukketyper, men ungen nektet. Jeg samsov bare, og lot ungen sovne med puppen. Sånn fikk jeg iallfall litt søvn. Gikk over tilslutt, men for min tok det lang tid. Anonymous poster hash: 7b80f...961
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Min var også sånn. Prøvde alt av ulike smukketyper, men ungen nektet. Jeg samsov bare, og lot ungen sovne med puppen. Sånn fikk jeg iallfall litt søvn. Gikk over tilslutt, men for min tok det lang tid. Anonymous poster hash: 7b80f...961 Akkurat sånn her også. Lot henne få lov og så samsov vi. Anonymous poster hash: 96cda...4a1
mamma_til_verdens_beste Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Jeg skal ikke si hva om er rett eller galt, men ble anbefalt på sykehuset og av helsestasjonen å ikke la barnet få bruke puppen som en smokk, allerede fra nyfødt.Tenker man må bruke sunn fornuft, og gjøre det som passer for en selv.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Får hun tenner kanskje? Har samsovet og ammet mine lenge. Tøft, men verdt det. Anonymous poster hash: 45ba1...eaf
Julie (: Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Apropos bruke puppen som smokk, jeg leste et artig sitat for en tid siden som jeg ikke kunne vært mer enig i. Babyer bruker ikke puppen som smokk, men smokken som pupp! Hvis jeg var deg ville jeg samsovet og nattammet. Det er ihvertfall det vi gjorde
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 Apropos bruke puppen som smokk, jeg leste et artig sitat for en tid siden som jeg ikke kunne vært mer enig i. Babyer bruker ikke puppen som smokk, men smokken som pupp! Hvis jeg var deg ville jeg samsovet og nattammet. Det er ihvertfall det vi gjorde Helt enig. Pupp er er jo mye mer naturlig enn smokk. Anonymous poster hash: 96cda...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå