Gå til innhold

Rasmus og Guttorm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan tvillingene jeg venter hete det? Eller blir det for sært? Liker navnene veldig godt.

Anonymous poster hash: d782e...73a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To samiske etternavn, men syntes det var kule tvillingnavn!

Anonymous poster hash: 6a704...62f
Skrevet

Rasmus er kjempefint. Liker ikke Guttorm. Det er liksom lite pent uansett hvordan jeg snur og vender på det. Orm er så negativt ladet. Og gutt er ikke vits å opplyse om sånn i de fleste tilfeller. Hva med Gustav istedet? Rasmus og Gustav klinger jo perfekt :)

Anonymous poster hash: 735f0...f33

Skrevet

Rasmus er kjempefint. Liker ikke Guttorm. Det er liksom lite pent uansett hvordan jeg snur og vender på det. Orm er så negativt ladet. Og gutt er ikke vits å opplyse om sånn i de fleste tilfeller. Hva med Gustav istedet? Rasmus og Gustav klinger jo perfekt :)

Anonymous poster hash: 735f0...f33

Skjønner ikke hvorfor voksne mennesker hele tiden skal vri og vende på navn. Går man inn for det, så kan man jo finne noe negativt både med Rasmus og Gustav, og alle andre navn også for den sak skyld... Rasmus og Guttorm står godt til hverandre, sterke og stødige navn som ikke alle heter.

Skrevet

Trodde dette var et tullespørsmål!! Hvem kaller ungene sine for noe slikt dritt i 2014????!!

Anonymous poster hash: 27b9d...6e1

Skrevet

Ehh... Dritt?

Skrevet

Rasmus - rumpe og fitte? Guttorm - en gutteorm? Nei..

Anonymous poster hash: 71d69...aaa

Skrevet

Jeg liker de navnene jeg. Eventuelt vil jeg foreslå Hermann som et alternativ ;)

Skrevet

Rasmus - rumpe og fitte? Guttorm - en gutteorm? Nei..

Anonymous poster hash: 71d69...aaa

er du 3 år eller?

Anonymous poster hash: 0b1bf...d5f

Skrevet

Jeg var sammen med en Rasmus et års tid. Kalte ham noe annet.. Kallenavn altså, gitt av meg. Og jeg er ikke en om bruker å "mobbe" navn, men jeg synes det ble rart og passet ham virkelig ikke. Veldig maskulin fyr. Guttorm liker jeg enda mindre. Får creepy følelse. Gustav er veldig fint. :)

Anonymous poster hash: 5af9c...785

Skrevet

Kattenavn :)

Anonymous poster hash: c5c8e...af2

Skrevet

Jeg liker Rasmus, men ikke Guttorm. Men når det et sagt er det jo ikke mine barn. Hvis dere liker navnene synes jeg dere skal gå for det! Jeg synes navnene passer godt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...