Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Vi klarer oss på samboers økonomi. Jeg har vert arbeidssøker i 6mnd nå, vert på 4 intervjuer og sendt x antall søknader der dem enten ikke har svart eller jeg har fått avslag. Jeg ble gravid og var enomt mye kvalm de første 14-15 ukene, noe som satt meg mye utav spill, jeg er fortsatt arbeidsledig og er hallveis i graviditeten. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse penger gjennom permisjonen? Anonymous poster hash: 1df41...c5f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Du får vel strengt tatt bare en engangsstønad da Men hva med å jobbe gjennom vikarbyrå som manpower o.l? Anonymous poster hash: a5d66...380
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har cv og søknad liggende på Manpowe, finn, Nav og flere andre steder. Jeg fikk tilbud om en jobb men dette var jobb fra kl 15-23 og jeg er alene med et barn på fulltid + sambo er offshore. Så den jobben fikk vi ikke til å gå opp siden arbeidstidene kun var da. Jeg synest det var veldig trist og føler jeg rett og slett litt misslykket etter så mye avslag. Jeg har alltid hatt gode karakterer, i den forge jobben som gikk konkurs hadde jeg nesten ikke fravær siden barnet mitt er så godt som aldri sykt og det er ikke jeg heller. Ikke bare er jeg lei meg for at jeg ikke har en inntekt, men jeg er drittlei av å gå hjemme også. Jeg er veldig kreativ sjel, har da vurdert begynt lage kule boddyer og div til å selge på egen nettside. Noen som har prøvd dette? hi Anonymous poster hash: 1df41...c5f
mamma_til_verdens_beste Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Får du ikke dagpenger om du er arbeidssøkende? I så fall så opparbeider du deg rett til permisjonspenger.
♥Madam Mim♥ Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Arbeidsledighetstrygd teller på lik linje som inntekt så av hva du skriver her så skal du ha rett på penger under permisjonen :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Prøvd deg hos jobzone? Anonymous poster hash: 0ccf6...d1c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Vi klarer oss på samboers økonomi. Jeg har vert arbeidssøker i 6mnd nå, vert på 4 intervjuer og sendt x antall søknader der dem enten ikke har svart eller jeg har fått avslag. Jeg ble gravid og var enomt mye kvalm de første 14-15 ukene, noe som satt meg mye utav spill, jeg er fortsatt arbeidsledig og er hallveis i graviditeten. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse penger gjennom permisjonen? Anonymous poster hash: 1df41...c5f God dag. Jeg har en samboer som jobber som selvstendig næringsdrivende. Vet at de søker etter folk, deltid og heltid. Anonymous poster hash: e48f7...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå