Gå til innhold

Kjenner hvor sint og bitter jeg er!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen barndom... Aldri få være med venner

All risen jeg fikk... All redsel..

All skuffelse :( :(

Anonymous poster hash: 8cb26...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes veldig trist ut. Håper voksenlivet behandler deg bedre.

Skrevet

Er desverre det d ikke gjør :(

Ligger her å griner nå

Hi

Skrevet

Håper du har skaffet deg hjelp slik at du kan få bearbeidet alt du har opplevd og få det bedre i fremtiden!

<3

Anonymous poster hash: 6ae65...c96
Skrevet

Jeg har

Men ser ikke lyst ut. Ønsker så inderlig å dø

Hi

Skrevet

Klem til deg! Skjønner godt at du er sint og bitter. Det har du nok all rett til og behov for innimellom. Det kan være utmattende, men det kan også være mulig å snu det til energi og pågangsmot til å gjøre noe bra for deg selv og andre. Ingen kan forandre fortiden din, men vi kan heie på deg videre. Hva liker du å gjøre av smått og stort? Har du barn? Jeg er sikker på at du har mange kvaliteter og jeg vil gjerne oppmuntre deg til å se fremover, legge listen lav for deg selv og gjøre slikt du liker å gjøre.

Anonymous poster hash: 230eb...c3f

Skrevet

Tusen tusen TAKK

Hi

Gjest Trine B
Skrevet

Jeg sender deg en varm klem, og jeg håper virkelig at du får det bedre :jepp:. Du skal vite at du ikke er alene. Det er mange som har det sånn. Prøv å se lyst på livet. :)

Skrevet

Vet ikke hva jeg kan si for å trøste.

Jeg har vært der. Fastlåst i sinne og bitterhet. Drev med selvskading.

Til slutt ville jeg ikke være bitter mer. Jeg søkte informasjon selv om selvhjelp. Det er masse bøker om dette.

Jeg begynte å skrive dagbok hvor jeg tømte meg helt. De var stygge og slemme. Jeg skrev sinte brev til de som hadde såret meg som jeg aldri sendte.

Etterhvert som jeg skrev og tømte meg merket jeg at bitterheten ikke tok så mye plass i kroppen min. Sinnet var i dagboka og ikke i hodet.

Jeg leste i den en siste gang før jeg brant alt i fjor.

Jeg var så sint. Veldig sint. Jeg er ikke der lengre. Jeg har fortsatt en sårhet i meg men sinnet er nesten borte.

Vet ikke om det er noe for deg? Dette funket for meg.

En ting er sikkert er at du må bearbeide og legge denne bitterheten bak deg. Den spiser deg opp. Du kan ikke endre verden men du kan endre deg.

Masse lykke til. Elsk deg selv og lær av det vonde. Ikke bli som de som har såret deg.

Anonymous poster hash: 4648b...425

Skrevet

Ja her tenker jeg litt som noen skrev over her.. Det er lov å være skuffet og bitter over hvordan livet ble og at man har møtt mye motgang men jeg håper du heller kan sette deg små mål for fremtiden og prøve å nå dem en etter en. Det kan være godt å sette seg ned å finne ut av hva som gjør deg glad, stort og smått. Begynne med å gjøre dem, belønn deg selv, ta deg litt tid alene til å ta vare på deg selv. Av og til går jeg på badet etter at barnet er lagt. Lukker døren inntil, skrur ned lyset, tapper i varmt vann i badekaret og har i en såpe med god lukt eller litt olje. Så ligger jeg bare der, skrubber meg med kroppskrubb kanskje eller bare en god klut. Lukker øynene og har et øyeblikk for meg selv. Dette gjør jeg på bekostning av alle andre ting jeg burde gjort men det er min belønning....meg først i en halvtime.

Ikke la fortiden bestemme over fremtiden din. Og ikke vent til i morgen, gjør noe positivt for deg selv, i dag:)

Anonymous poster hash: 2ede4...96c
Skrevet

Har du barn? For din egen del ville jeg kommet meg forbi dette

Anonymous poster hash: a1d39...aed

Skrevet

Klem til deg. Ikke gi opp. Mange ønsker deg vel, det skal du alltid vite. Selv om det føles som verden går imot deg, hold motet oppe. For deg selv og de som er glad i deg. Håper du får profesjonell hjelp. Det er ingen skam å få hjelp. Dette er ikke din feil. Dette r ikke DEG. Dette er resultatet av at andre mennesker du har vokst opp med/er rundt deg nå ikke har det bra med seg selv. Når du får det bedre tiltrekker du kanskje en annen type mennesker! Ta vare på deg selv. Sett fokus på å bli bedre. Sett deg små mål og ta dag for dag... ikke vær så hard mot deg selv. Du har lov å være trist og bitter. Ja hvem hadde ikke. Ikke la dette definere hvem DU er. For du skal vite at du er mer en god nok akkurat som du er. La andre hjelpe deg gjennom dette. For når tanken om at døden er lettere enn livet kommer snikende-ja da er det på tide. Og det vet du-ikke sant? Ønsker deg alt cel. Lykke til. Og skriv gjerne mer her inne om hvordan du har det. Kanskje det kan gi en liten trøst. . Om du bor i Stavanger er du velkommen til meg. Anytime. Klem

Anonymous poster hash: ce96d...251

Skrevet

Å SÅÅÅÅ utrolig fantastisk dere er!!

ALT varmet mer enn dere tror! Virkelig!!

Jeg har time hos psykolog på tirsdag - skal bli godt :)

Tusen hjertelig takk :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...