Gå til innhold

jeg er så glemsom at det er skremmende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks: sønnen min (har baby han får nan) fikk mat for 4 timer siden. Mannen laget å jeg ga. Greier ikke huske det!!! Husker jeg ga han i 3 tia... Måtte spørre mannen her nå. Skjer med hodet mitt da:(

Anonymous poster hash: 702b0...f35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sånn :-( Blir bekymra av og til. Feks; blir irritert på mannen over at han drakk kaffen min, men det var visst jeg som hadde drukket den! :-s

Anonymous poster hash: 764bb...742
Skrevet

Kan det være grunnen ? Er mye trøtt å vondt i hode.

Men glemmer heletiden. Alt fra stort til smått...

Skrevet

I siste trimester krymper hjernen og man kan oppleve konsentrasjonsvanker, problemer med kortidsminnet og læringsvansker. Dette retter på seg noen måneder etter fødsel (kilde: parenting.com). Det er det vi kjenner som 'ammetåke'. Tipper du opplever det nå og at det går over snart

Anonymous poster hash: 1ab98...066

Skrevet

Kan det være grunnen ? Er mye trøtt å vondt i hode.

Men glemmer heletiden. Alt fra stort til smått...

Har i lengre perioder jobbet 12-16 timer i døgnet og derfor sovet lite... Jeg har gjort MYE rart, for å si det sånn!! Noen ganger må jeg kikke under jakka/kåpa mi når jeg løper til bussen - bare for å sjekke at jeg har husket å kle på meg!!! Prøv å få sove nok og spis nok/skikkelig, så skal du se det blir bedre! Det kan være smart å ta en tur til legen for å sjekke blodtrykk, blodprosent, jernlager osv.

Skrevet

Jeg hadde "ammetåke" fra helvete. Viste seg å være "stoffskiftetåke". Lavt stoffskifte altså. Ble raskt bedre på Levaxin.

Anonymous poster hash: e3bd6...621

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...