Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Eks: sønnen min (har baby han får nan) fikk mat for 4 timer siden. Mannen laget å jeg ga. Greier ikke huske det!!! Husker jeg ga han i 3 tia... Måtte spørre mannen her nå. Skjer med hodet mitt da:( Anonymous poster hash: 702b0...f35
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Jeg er også sånn :-( Blir bekymra av og til. Feks; blir irritert på mannen over at han drakk kaffen min, men det var visst jeg som hadde drukket den! :-s Anonymous poster hash: 764bb...742
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Kan det være grunnen ? Er mye trøtt å vondt i hode. Men glemmer heletiden. Alt fra stort til smått... Anonymous poster hash: 702b0...f35
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 I siste trimester krymper hjernen og man kan oppleve konsentrasjonsvanker, problemer med kortidsminnet og læringsvansker. Dette retter på seg noen måneder etter fødsel (kilde: parenting.com). Det er det vi kjenner som 'ammetåke'. Tipper du opplever det nå og at det går over snart Anonymous poster hash: 1ab98...066
anonymsuperbruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Kan det være grunnen ? Er mye trøtt å vondt i hode. Men glemmer heletiden. Alt fra stort til smått... Anonymous poster hash: 702b0...f35 Har i lengre perioder jobbet 12-16 timer i døgnet og derfor sovet lite... Jeg har gjort MYE rart, for å si det sånn!! Noen ganger må jeg kikke under jakka/kåpa mi når jeg løper til bussen - bare for å sjekke at jeg har husket å kle på meg!!! Prøv å få sove nok og spis nok/skikkelig, så skal du se det blir bedre! Det kan være smart å ta en tur til legen for å sjekke blodtrykk, blodprosent, jernlager osv.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde "ammetåke" fra helvete. Viste seg å være "stoffskiftetåke". Lavt stoffskifte altså. Ble raskt bedre på Levaxin. Anonymous poster hash: e3bd6...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå