Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Skal lage kake til en bursdag i morgen, hadde planer om å lage klar gelelokket i kveld, men så kom latskapen som kastet over meg. Kan jeg lage geleen og sette den i fryseren i morgen tidlig? Eller har ikke det noe for seg?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Det er fort gjort å få iskrystaller i Helene om du har den i fryseren. Det blir ikke vellykket. Anonymous poster hash: bac5a...7ba
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Et gelelokk stivner på en time og tar 3 min å lage jeg hadde ikke puttet i fryser over natten.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Ahh..tenkte jeg ikke på en gang, at det stivner raskere når det er mindre gele Da lager jeg det i morgen tidlig og satser på at det går fint Takk for svar!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Tok en stund før jeg greide å tenke det ut selv også lykke til med kake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå