Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Hvis dere ikke allerede har lest boken, så unn dere den fornøyelsen! A street cat named Bob eller En gatekatt ved navn Bob En flott og nært skrevet bok om vennskap mellom mann og katt som endret begges liv http://www.nrk.no/verden/en-mann-med-katt-1.11495230 Anonymous poster hash: f5367...2f6
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har lest den og nå har jeg nettopp kjøpt bok nr 2, Bobs bok
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har lest den og nå har jeg nettopp kjøpt bok nr 2, Bobs bok Ååh!! Takk for tipset - det har jeg ikke fått med meg. Gleder meg allerede!!!! Kjøpte du den på norsk eller engelsk? Jeg har den første på engelsk, så greit å lese neste på samme språk. Anonymous poster hash: f5367...2f6
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Begge var på norsk , de hadde de ikkje på engelsk der jeg kjøpte de.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Fantastisk. Ble helt rørt jeg:) Anbefaler virkelig å lese boken også! En historie skrevet rett frem ikke lagt noe mellom, ikke overdrevet. Og likevel, eller kanskje derfor, så utrolig rørende! Jeg satt med klump i halsen mange ganger, andre ganger hadde jeg lyst å være der for å si noen pauli ord til noen, andre ganger lo jeg.... og gjennom hele historien så er det vennskapet mellom katt og mann sammen med hans kamp for å bli stoffri. Hvordan katten hjalp ham å få igjen følelsen av verdi i livet igjen. Av alle bøkene jeg leste i fjor er det denne jeg husker best! Anonymous poster hash: f5367...2f6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Begge var på norsk , de hadde de ikkje på engelsk der jeg kjøpte de. Takk for svar! Vet at jeg må i bokhandleren mandag i hvert fall Anonymous poster hash: f5367...2f6
prekæs Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Fantastisk. Ble helt rørt jeg:) Anbefaler virkelig å lese boken også! En historie skrevet rett frem ikke lagt noe mellom, ikke overdrevet. Og likevel, eller kanskje derfor, så utrolig rørende! Jeg satt med klump i halsen mange ganger, andre ganger hadde jeg lyst å være der for å si noen pauli ord til noen, andre ganger lo jeg.... og gjennom hele historien så er det vennskapet mellom katt og mann sammen med hans kamp for å bli stoffri. Hvordan katten hjalp ham å få igjen følelsen av verdi i livet igjen. Av alle bøkene jeg leste i fjor er det denne jeg husker best! Anonymous poster hash: f5367...2f6 Skal kjøpe den:)
prekæs Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Fantastisk. Ble helt rørt jeg:) Anbefaler virkelig å lese boken også! En historie skrevet rett frem ikke lagt noe mellom, ikke overdrevet. Og likevel, eller kanskje derfor, så utrolig rørende! Jeg satt med klump i halsen mange ganger, andre ganger hadde jeg lyst å være der for å si noen pauli ord til noen, andre ganger lo jeg.... og gjennom hele historien så er det vennskapet mellom katt og mann sammen med hans kamp for å bli stoffri. Hvordan katten hjalp ham å få igjen følelsen av verdi i livet igjen. Av alle bøkene jeg leste i fjor er det denne jeg husker best! Anonymous poster hash: f5367...2f6 Skal kjøpe den:) Sånn. Kjøpt:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Skal kjøpe den:) Sånn. Kjøpt:) Det må sies å være en handlekraftig dame for sitt ord!!! Anonymous poster hash: f5367...2f6
prekæs Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 Skal kjøpe den:) Sånn. Kjøpt:) Det må sies å være en handlekraftig dame for sitt ord!!! Anonymous poster hash: f5367...2f6 Skal kjøpe den:) Sånn. Kjøpt:) Det må sies å være en handlekraftig dame for sitt ord!!! Anonymous poster hash: f5367...2f6 Bokklubben var kun et tastetrykk unna. Var gjort på 30 sek:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Bokklubben var kun et tastetrykk unna. Var gjort på 30 sek:) Likevel - imponert! Anonymous poster hash: f5367...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå