Gå til innhold

Er dette en "plus size" i deres øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://minmote.no/2014/01/plus-size-modell-ble-kalt-en-gris-nytt-lavmal-av-samfunnet/

I mine øyne er den dama  der overhodet ikke en plus size,hun er jo slank!!Ok,hun har pupper og hofter,men hun er jo likevel slank selv om beinbygninga hennes (heldigvis) er formfull.

Kjenner jeg blir ørlite irritert på å kalle vanlig slanke kvinner for plus size..!

Anonymous poster hash: 092fe...37d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plus size i motebransjen er vel str 42/44 eller noe slikt?

Riktignok så går ofte størrelsene gjerne ned til 42 i stormote butikkene, men da er det en stoor str 42....

Synes man minst må opp i str 48 for å kalle det plus size altså....

Skrevet

Ja det vil jeg si

Anonymous poster hash: 571ac...ab4

Skrevet

Hun er jo pluz size i forhold til catwalkens size zero.

Det sier mer om moteverdenens galskap enn at denne jenta er stor. Deg er hun overhode ikke

Anonymous poster hash: 07a01...a23

Skrevet

...DET er hun overhodet ikke, skulle det stå

Skrevet

Jeg syns hun kan omtales som plus size og chubby..

Anonymous poster hash: 9ac18...4c5

Skrevet

Hun ser normal sunn ut, hun er ikke pluz size i virkeligheten, men i moteverden er hun det. sykt.

Anonymous poster hash: 30c99...79d
Skrevet

Nei, hun er slank med former akkurat slik en kvinne bør se ut. Synd at motebransjen kategoriserer henne som en plus size.

Skrevet

Vet ikke om best reaksjon er å le eller grine når hun blir kalt "plus size".

Jeg har en kropp som er svært lik hennes, er litt lavere, men likevel nesten identisk.

Jeg bruker 27-28" i bukser, er 65 i midjemål, typisk timeglassfigur.

Får stadig høre at jeg er på grensen til for tynn...

Anonymous poster hash: 84f8b...814
Skrevet

Dere vet at grunnen til at modeller skal være så sabla tynne er fordi designerne skal bruke så lite stoff som mulig på prøvekolleksjonene sine?

Sjukt at kvinneidealet formes etter dette..

Skrevet

Haha, elsker kommentarfeltet :) Nok av mannfolk som reagerer hvert fall:

Ikkje at eg har noko mot Homofile menn !
Men få dei til H.... ut av moteindustrien for Kvinnekler, dei skal jo ha damer som ser ut som 14 år gamle guta, som modellar.

Homofile mannfolk til å bedømme kvinnekropp, blir jo nesten til å sette ein Vegitarianer til å dømme i ein Biff konkurranse.

Så sant, så sant. Målgruppen for fashion catwalks og high end kvinnemote er jo tross alt kvinner, ikke menn. Dette samfunnet er heldigvis noe som de fleste heterofile menn overhodet ikke bryr seg om.

Anonymous poster hash: d9b22...c5f
Skrevet

Haha, elsker kommentarfeltet :) Nok av mannfolk som reagerer hvert fall:

Ikkje at eg har noko mot Homofile menn !

Men få dei til H.... ut av moteindustrien for Kvinnekler, dei skal jo ha damer som ser ut som 14 år gamle guta, som modellar.

Homofile mannfolk til å bedømme kvinnekropp, blir jo nesten til å sette ein Vegitarianer til å dømme i ein Biff konkurranse.

Så sant, så sant. Målgruppen for fashion catwalks og high end kvinnemote er jo tross alt kvinner, ikke menn. Dette samfunnet er heldigvis noe som de fleste heterofile menn overhodet ikke bryr seg om.

Anonymous poster hash: d9b22...c5f

Problemet er bare at jenter som legger på seg i puberteten bryr seg om det, og begynner å sulte seg..

Skrevet

Neiiii! Herrefred! Sånn såg eg ut før eg blei gravid og mista masse kilo, og eg var strålende fornøyd! Str 38 brukte eg då. Mer fornøgd då enn no når eg bruke 36. Det der Finst jo ikkje plus size!! Eg vart litt satt ut no. Herregud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...