Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Fant det på Kvinneguiden. Høres ut som noe en dibber kunne skrevet Er dette mulig eller er jeg bare en narsissist? Saken er altså slik: Jeg tror jeg er forelsket i meg. Før dere begynner å le og rope troll, så la meg forklare. Jeg er en singel, ung kvinne som aldri har vært i et forhold. Jeg har aldri vært forelsket i en mann eller kvinne, men jeg har tidligere vær tiltrukket til begge kjønn, før jeg ble forelsket i meg selv. Men det kommer ikke en gang i nærheten av den intense, opphissende tiltrekkningen jeg føler til meg selv når jeg ser meg speilet. Jeg ønsker ikke å fremstå som overfladisk og selvopptatt, men jeg må være helt ærlig og si at hver gang jeg ser meg i speilet, så ser jeg den vakreste, deiligste personen jeg noen gang har sett. Jeg får en intens trang til å lene meg inn mot speilbildet mitt og berøre henne, kysse henne, på ansiktet, skuldrene....brystet... og lenger nedover... Og jeg gjør det. Jeg tar meg på de myke, vakre puppene mine, masserer det ømme, deilig punktet mellom beina mine, og vrir meg i det musklene mine trekker seg sammen og jeg når en utrolig, deilig orgasme. Og etterpå føler jeg en intens lykkerus, det føles rett og slett ut som om jeg er forelsket. Ikke bare synes jeg at jeg er ufeilbar utseendemessig, men også personlighetsmessig. Jeg klarer ikke å finne noen feil ved meg som person. Jeg synes jeg er et fantastisk hyggelig, morsomt, intelligent, interessant og omtenksomt menneske. Jeg tenker på meg selv dagen lang, på mitt vakre utseende og alt jeg gjør gjennom dagen. Jeg kan plutselig begynne å rødme, hvis jeg tilfeldigvis ser meg i et speil, og bli blendet av den utrolig deilig kroppen min og det vakre smilet mitt. Alt jeg ser, alt jeg hører, alt jeg smaker minner meg om meg selv. Jeg får en sterk følelse av savn bare av tanken på at når kvelden kommer, så må jeg legge meg, og får ikke møte meg selv igjen før den neste dagen. Det hjelper heldigvis litt at jeg drømmer nesten hver natt om meg selv, men savnet er fortsatt sterk. Til og med tanken på at jeg en dag skal dø fyller meg med en intens sorg, for det betyr at jeg ikke vil noen gang se meg selv igjen. Forelskelsen jeg føler er så sterk at, jeg skriver kjærlighetsdikt til meg selv, sender blomster til meg selv, og går på date med meg selv. Jeg kan ikke en gang forestille meg å gå på en date med en annen mann eller kvinner, jeg blir bare ekstremt sjalu av tanken.... Hvis det hadde vært mulig, så tror jeg at jeg hadde giftet meg med meg selv. Jeg beskriver alt dette som forelskelse, fordi det er slik det faktisk føles ut for meg. Jeg er jo selvfølgelig klar over at det tydeligvis ikke er noe som er veldig vanlig, og det får meg litt til å lure på om jeg faktisk er forelsket eller om jeg bare er en narssisist. Hvilke av de alternativene det er egentlig ikke så viktig når alt kommer til alt (jeg kommer uansett alltid til å elske meg selv), men jeg er selvfølgelig veldig nysgjerrig på svaret for det.. Anonymous poster hash: f2b77...d80
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Heller tvilsomt at en Dibber har skrevet dette ettersom den gjengse Dibber er ganske så avhengig av sin noe ubrukelig mann Anonymous poster hash: 5c0fa...cbd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 herrejesus,denne personen er ikke frisk... Anonymous poster hash: d8797...56b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Hahaha Anonymous poster hash: cb025...795
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 lukter troll spør du meg Anonymous poster hash: 75e56...a1e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Håper for personen sin del at det er trolling. Ellers håper jeg hun finner veien til en psykolog ganske raskt. Anonymous poster hash: e40da...ada
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Haha, fantastisk 😂 Anonymous poster hash: 8e235...948
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Selv en narsissist ville ikke kunne klart å være så opptatt av sel selv... Anonymous poster hash: c831a...927
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 tihi Anonymous poster hash: f2b77...d80
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Skulle ønske jeg klarte å elske meg selv. Eller at jeg i det minste kunne klare å spore opp litt respekt for meg selv Anonymous poster hash: 61ac2...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå