Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Av nyere type. Er dere fornøyde? Anonymous poster hash: 99948...2ae
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Har hatt. Ikke av nyere type. Det fungerer veldig bra. Du lager mat på no time siden det blir varmt fort (husk det i forhold til dine rutiner som du er vant til av tid før det blir varmt osv). Baking og ting i ovn er litt annerledes. Her må du bli "kjent" med din ovn. Jeg svei et par brett med småkaker før jeg fant ut av det husker jeg. Var veldig fornøyd med å bruke gass (har brukt det mye på tur også). Det går veldig fort og greit og ovnen blir raskt kald igjen etterpå. Føler egentlig at det er litt mindre energisløsing, men vet ikke om det bare er en følelse jeg har. Dersom du skal ha gassflasker. Husk å sørge for gassalarm også. Det er jo som regel ikke noe problem, men det er greit å være på den sikre siden. Ev et system med to flasker med automatisk overkobling, så du slipper å stå der med null gass og mat i ovnen uten at du har visst at det var tomt. kompositflasker er sånn sett det beste for der kan du se og kjenne når det er tomt. Har også brukt dette til vannvarming. Her heller ble det jo ikke noe ekstra sløsing. Du bare varmer akkurat det vannet du skal bruke og ikke noe mer. Anonymous poster hash: b172a...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå