Gå til innhold

Sant at jeg ikke er verdifull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har mange sagt til meg at jeg ikke er. Både på jobben og ellers.

Anonymous poster hash: 31297...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er verdifull på en eller annen måte - også du :)

De som sier til andre at andre ikke er verdifull - de mangler derimot myyyye!

Anonymous poster hash: ca73b...297
Skrevet

Nei! Du er en tusenlapp! Penger mister ikke sin verdi og det gjør ikke mennesker heller. Gå til speilet, smil og si at du er en tusenlapp!

Anonymous poster hash: ad793...30f

Skrevet

Hæ???? Finnes det mennesker (utenom fullblods psykopater) som sier til andre at de ikke er verdifulle??? Hva slags mennesker er det du omgås??? :-( Det er jo sprøtt. Seriøst. 

Anonymous poster hash: 9aeb3...758
Skrevet

Hæ???? Finnes det mennesker (utenom fullblods psykopater) som sier til andre at de ikke er verdifulle??? Hva slags mennesker er det du omgås??? :-( Det er jo sprøtt. Seriøst. 

Eks-mannen min sa det til meg, min eks-svigermor, en sjalu vennine, en sprø kollega på jobben. Jeg prøver å jobbe med meg selv.

Skrevet

Eks-mannen min sa det til meg, min eks-svigermor, en sjalu vennine, en sprø kollega på jobben. Jeg prøver å jobbe med meg selv.

Det første du skal gratulere deg selv med er at du ikke lenger trenger å leve med din eks-mann og eks-svigermor. De er bitte små mennesker som vet de er så små at eneste måten de ser å hevde seg selv er å tråkke på andre som egentlig er større enn dem selv.

Du er langt mer verdt enn de som har sagt dette til deg!

Jeg håper den sjalu venninnen din er en eks-venninne? Hvis ikke så la henne bli en eks-venninne. Hun fortjener virkelig ikke ditt vennskap. Hun mangler noen vesentlige verdier når hun kan si slikt til deg som liksom skulle være hennes venninne.

Og den kollegaen din.... trolig også en person som bare føler seg underlegen eller truet av deg.

Slike folk er som parasitter, de er snyltere. De finner energi og krefter ved å tråkke på andre, såre andre.

Det er ikke store mennesker som gjør slikt!

Så ikke la slike få deg til å tvile på deg selv - du er langt mer verdt enn de som har sagt dette til deg!

Anonymous poster hash: ca73b...297

Skrevet

Du skal tenke slik: stakkars disse menneskene som må hakke på noen for å selv føle seg verdt noe. 

og ettersom de hakker på deg,må du ta det som et slags kompliment,for da er det noe med deg som er verdt å hakke på! :wink:

Alle er verdt noe,du skal være stolt av deg selv og gå med hevet hodet.Mennesker som mobber vil at andre skal føle seg like dritt som de gjør,fordi de sliter med seg selv. Dette er ikke ditt problem,du kan ikke fikse andre mennesker eller ta til deg deres problem. Kast de over skuldra og kom deg videre!

Anonymous poster hash: 8c7c2...616
Skrevet

Selvfølgelig er du verdifull. Sier kollegaene dine slike ting til deg? I såfall anbefaler jeg deg å bytte jobb så fort som mulig

Klem til deg

Skrevet

Takk for god støtte og flotte svar :). Ja hun er heldigvis en eks-vennine. Og jeg har ikke så mye kontakt med han kollegaen på jobben. Men når fire personer har sagt dette til meg, så føler jeg meg undervurdert. Men jeg skal prøve å komme meg videre :)

Skrevet

Selvfølgelig er du verdifull. Sier kollegaene dine slike ting til deg? I såfall anbefaler jeg deg å bytte jobb så fort som mulig

Klem til deg

Ja men det var en mann som ikke var noe særlig pen i talen som sa det. Jeg har vurdert å bytte jobb :)

Skrevet

Klem til deg

Ja men det var en mann som ikke var noe særlig pen i talen som sa det. Jeg har vurdert å bytte jobb :)

Herlighet. Ingen normale voksne folk som går rundt å sier slike ting. Hev deg over det. Håper det andre kollegaene dine er hyggelige, hvis ikke bytt jobb. Synd om en enkelt kollega ødelegger for de andre på jobb

:-)

Skrevet

Spørs om du bør jobbe med omgangskretsen...èn ting er at det de sier er bare tull og tøys, men dæven så frekt å få seg selv til å si noe sånt! 

Når du får slike uttalelser kan du se for deg at de sa " Jeg har ikke badet på tre år og nettopp smurt hele kroppen inn med peanøttsmør"  - deretter svarer du som om de nettopp har sagt dette (lettere sjokkert, litt kvalm og en smule nedlatende/oppdragende); " Ærlig talt - er det noe galt med deg? " Deretter himler du oppgitt med øynene, snur deg og går før de rekker å svare.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Det at du må spørre om noe sånt her inne, tyder bare på at du er et bitte lite stakkarslig menneske som ikke vet bedre. Det virker som at du bare tørster etter trøst og støtte, jeg tror det er deg som det er noe galt med her jeg.

Anonymous poster hash: fc52d...68d
Skrevet

Eg tenker at at folk som sier sånt er forbanna.. Veldig forbanna.. Hva har du gjort? Et vanlig menneske som ikke tråkker på andre og viser omsorg hører aldri slikt? Tenk over hva du selv har gjort du ;) Ellers utrolig ufint sagt, og du vet jo selv at du er bedre enn det :)

Anonymous poster hash: cf175...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...