Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 ... på nett? Eks. skrivejobber, oversettelse etc. Tenker ikke på blogging. Går det an som en liten biinntekt, eller er det bare "humbug"? Anonymous poster hash: bcd94...7b1
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Ingen;)? Anonymous poster hash: bcd94...7b1
moa_tobias Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Nope:) Vet ikke om noe, synes det ser litt "humbug" ut, så ville aldri prøvd selv:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg tjener penger på det:) Men det er ikke nok til å leve av.. Svar på spørreundersøkelser. Sitter du i tillegg i telefonen og svarer på spørreunder, kan du tjene opptil 13.000,- i måneden(i tillegg til å svare på nett). Jeg sitter ikke på tlf og svarer, da jeg har en liten baby i hus å ta meg av. Lykke til! Anonymous poster hash: 12053...602
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Jeg tjener penger på det:) Men det er ikke nok til å leve av.. Svar på spørreundersøkelser. Sitter du i tillegg i telefonen og svarer på spørreunder, kan du tjene opptil 13.000,- i måneden(i tillegg til å svare på nett). Jeg sitter ikke på tlf og svarer, da jeg har en liten baby i hus å ta meg av. Lykke til! Anonymous poster hash: 12053...602 Kan du fortelle mer om det? Anonymous poster hash: 0149c...45b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Jeg tjener penger på det:) Men det er ikke nok til å leve av.. Svar på spørreundersøkelser. Sitter du i tillegg i telefonen og svarer på spørreunder, kan du tjene opptil 13.000,- i måneden(i tillegg til å svare på nett). Jeg sitter ikke på tlf og svarer, da jeg har en liten baby i hus å ta meg av. Lykke til! Anonymous poster hash: 12053...602 Hvor finner du disse? Anonymous poster hash: bcd94...7b1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Det går fint an å jobbe som oversetter hjemmefra. Hvis du ønsker å ha det som inntektskilde, bør du skaffe deg relevant utdannelse samt investere i nødvendig programvare (Trados o.l.). Anonymous poster hash: 31828...7bf
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg tjener penger på det:) Men det er ikke nok til å leve av.. Svar på spørreundersøkelser. Sitter du i tillegg i telefonen og svarer på spørreunder, kan du tjene opptil 13.000,- i måneden(i tillegg til å svare på nett). Jeg sitter ikke på tlf og svarer, da jeg har en liten baby i hus å ta meg av. Lykke til! Anonymous poster hash: 12053...602 Hvor finner du disse? Anonymous poster hash: bcd94...7b1 Dette lurer virkelig jeg på også! :-D Hvor finner man disse, hvor, hvor, hvor? :-p Anonymous poster hash: 0d870...2c8
Gjest Kira Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Tråden er moderert i henhold til denne reglen: * Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis. Kira Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå