Gå til innhold

Noen som tjener penger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... på nett? Eks. skrivejobber, oversettelse etc. Tenker ikke på blogging. Går det an som en liten biinntekt, eller er det bare "humbug"?



Anonymous poster hash: bcd94...7b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen;)?



Anonymous poster hash: bcd94...7b1
Skrevet

Nope:) Vet ikke om noe, synes det ser litt "humbug" ut, så ville aldri prøvd selv:)

Skrevet

Jeg tjener penger på det:) Men det er ikke nok til å leve av..

 

Svar på spørreundersøkelser.

 

Sitter du i tillegg i telefonen og svarer på spørreunder, kan du tjene opptil 13.000,- i måneden(i tillegg til å svare på nett).

 

Jeg sitter ikke på tlf og svarer, da jeg har en liten baby i hus å ta meg av.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 12053...602

Skrevet

Jeg tjener penger på det:) Men det er ikke nok til å leve av..

 

Svar på spørreundersøkelser.

 

Sitter du i tillegg i telefonen og svarer på spørreunder, kan du tjene opptil 13.000,- i måneden(i tillegg til å svare på nett).

 

Jeg sitter ikke på tlf og svarer, da jeg har en liten baby i hus å ta meg av.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 12053...602

 

Kan du fortelle mer om det? :)

 

Anonymous poster hash: 0149c...45b

Skrevet

Jeg tjener penger på det:) Men det er ikke nok til å leve av..

 

Svar på spørreundersøkelser.

 

Sitter du i tillegg i telefonen og svarer på spørreunder, kan du tjene opptil 13.000,- i måneden(i tillegg til å svare på nett).

 

Jeg sitter ikke på tlf og svarer, da jeg har en liten baby i hus å ta meg av.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 12053...602

Hvor finner du disse?

 

Anonymous poster hash: bcd94...7b1

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Det går fint an å jobbe som oversetter hjemmefra.

Hvis du ønsker å ha det som inntektskilde, bør du skaffe deg relevant utdannelse samt investere i nødvendig programvare (Trados o.l.).

 

Anonymous poster hash: 31828...7bf

Skrevet

 

Jeg tjener penger på det:) Men det er ikke nok til å leve av..

 

Svar på spørreundersøkelser.

 

Sitter du i tillegg i telefonen og svarer på spørreunder, kan du tjene opptil 13.000,- i måneden(i tillegg til å svare på nett).

 

Jeg sitter ikke på tlf og svarer, da jeg har en liten baby i hus å ta meg av.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 12053...602

Hvor finner du disse?

 

Anonymous poster hash: bcd94...7b1

 

Dette lurer virkelig jeg på også! :-D Hvor finner man disse, hvor, hvor, hvor? :-p

 

Anonymous poster hash: 0d870...2c8

Skrevet

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis.

 

Kira

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...