Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 1. Glatte vegger og glatt tak. 2. Glatte vegger og paneltak. 3. Panelvegger og glatt tak. Kjøkkenet er hvit i klassisk stil, mørke tregulv og mørk benkeplate i tre. Vegger og tak skal være hvit. Anonymous poster hash: ec4ce...62c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Kommer jo litt an på atilen i resten av huset og hva du ønsker å oppnå. Hvis det errene linjer og listefritt i resten a huset så blir det kanskje litt snodig med panel på kjøkkenet. Når det er sagt så synes jeg hvitmalt panel er veldig koselig, både i tak og på vegg.. Anonymous poster hash: 8348e...1d1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Kommer jo litt an på atilen i resten av huset og hva du ønsker å oppnå. Hvis det errene linjer og listefritt i resten a huset så blir det kanskje litt snodig med panel på kjøkkenet. Når det er sagt så synes jeg hvitmalt panel er veldig koselig, både i tak og på vegg.. Anonymous poster hash: 8348e...1d1 Helt enig Anonymous poster hash: 1a170...ec4
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Me klassisk stil ville jeg ikke hatt både glatte vegger og tak,,heller panel på vegger og glatt tak. Anonymous poster hash: 69055...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå