Gå til innhold

Komfyrsikring for bryterne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hav gjør dere med bryterne på komfyren hvis dere har en liten en som bare ikke vil høre på "nei" og skrur på bryterne i hvert ledige sekund? Vi kjøpte en sånn komfyrbeskytter som vippes ned over bryterne når komfyren ikke er i bruk, og vippes opp foran platene når de er varme - men den gikk ikke å montere hos oss...det var for trangt. Vi har kikket på slike bokser til å sette utenpå sånn at han ikke kommer til selve bryterne, men for å montere dem må man ta av bryterne for å sette dem på - vi kan ikke ta av bryterne på vår komfyr! :( Hadde vi kunnet det hadde jeg bare gjort det på enklemåten og tatt dem av når komfyren ikke var i  bruk - det husker jeg mamma gjorde...

Tips, anyone?

(og da gjerne ikke i retning av "lær ungen din å høre på når du sier nei", for det er klart det er det vi jobber mot og håper på og drømmer om :P )

Anonymous poster hash: a1c6a...e31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en sånn kant som vi monterte rundt kanten på komfyren og med en vippedel ned. Den kunne man justere etter bredden på komfyren, så kanskje dere skal se etter en sånn, hvis ikke det var det dere kjøpte og det var trangt på en måte jeg ikke skjønner :)

Anonymous poster hash: 6ff07...fb7
Skrevet

Kjøpte beskytter for komfyr på barnas hus, sånn som hindrar barnet å velte ned gryter. Vår har nedfellbart gitter for komfyrknottane. Funkar bra, synes eg.

Skrevet

Ok, kan sjekke den nedfellbare fra BarnasHus. Vi hadde en hvit i metall som var justerbar i bredden og som kunne felles opp og ned, men den skulle monteres på utsiden av komfyren (frittstående) men det ble for trangt på sidene, mellom komfyren og benkeplaten ved siden av (som er på begge sidene).

Skrevet

Ok, kan sjekke den nedfellbare fra BarnasHus. Vi hadde en hvit i metall som var justerbar i bredden og som kunne felles opp og ned, men den skulle monteres på utsiden av komfyren (frittstående) men det ble for trangt på sidene, mellom komfyren og benkeplaten ved siden av (som er på begge sidene).

Stygt redd for at det er samme greia som vi har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...