Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Hadde bestilt billetter helt ved isen og klarte å se feil på tidspunktet. Er det i det hele tatt mulig??? Fikk ved et lykketreff nye billetter i morgen, men dårligere plassering og dyr totalpris. Flere som har rotet det til med billetter og tider før? Snakk om at hjertet sank i brystet når jeg oppdaget det Anonymous poster hash: 6c223...276
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Vi var på teater for en stund siden og da satt det noen på plassene vi hadde, så vi sa pent i fra at de nok satt på våre plasser, men neida, det sto de samme setene på deres billetter. Vi var der med flere andre som hadde fått setene sine, så vi var 100% sikre på at vi var der riktig dag, men det var dessverre ikke de. Heldigvis ordnet det seg så de fikk sitte et annet sted og fikk sett teaterstykket likevel. Anonymous poster hash: 6c35a...616
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 En gang kom jeg på flyplassen en dag for sent, har vært helt nazi på å sjekke datoer og tidspunkt etter det Men litt sånn beside the point; ser for meg at å sitte helt nede ved isen egentlig er ganske dårlige plasser? Skulle tro at det er bedre å sitte litt oppi høyden? Anonymous poster hash: f36ee...099
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Takk for svar Det er godt å høre om andres blundere En dag for sent til flyplassen - den er lei Vi satt oppe i høyden i fjor og så at rollefigurene satte seg ned på siden av isen når de ikke var på. Tanken var derfor å komme nærmere på disse, å få sett den som mer enn små prikker Vi har nå gått plass på feltet nede ved isen, men på rad 20 mot rad 4 som vi hadde i dag.. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sjekket billetten, og skjønner ikke hvordan jeg kan ha sett feil. Anonymous poster hash: 6c223...276
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Vi satt på rad 4 og det var ikke enkelt å se, ihverfall ikke for de minste. Store menn i gigadunejakker med pelshetter. Ville valgt litt lengre opp i høyden eller på kortsiden. Anonymous poster hash: 3ccc2...3ed
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Takk for tips. Vi hår for første rad til neste år. Det ser ikke ut til at arrangementet er lagt ut enda? Håper vi ser noe på rad 20 i morgen nå da.. Må vi ga ytterklær? Måtte ikke ha det i høyden HI Anonymous poster hash: 6c223...276
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Det var litt kaldt ved isen men vi hadde ikke på oss ytterjakke... Anonymous poster hash: 3ccc2...3ed
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Mitt feilgrep rammet jo en familie til, siden jeg hadde billettene. Må si jeg er full av respekt for både mor og barn der som på strak arm laget til et morsomt program for oss i dag -uten et snev av bitterhet. Selv var jeg bare helt satt ut og handlingslammet :/ HI Anonymous poster hash: 6c223...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå