Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Og når gjorde du det? Jobber med å lære barnet vårt dette nå, hun er 11 mnd og det begynner og bli veldig tungt å bysse henne i søvn. Vil gjerne høre hvordan andre har gjordt det? Anonymous poster hash: 9ee76...dd2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Han begynte å ta smokk, 12 mnd gammel. Ble som en helt annen verden. Fra å måtte ammes/bysses i søvn mange ganger om natta, fikk han nå smokken og la seg til å sove uten å mukke. Nettene ble mye bedre og nattavvenning ble plutselig mye lettere å gjennomføre. Yngste tok smokk fra dag en og har alltid funnet søvnen selv. Anonymous poster hash: db374...c59
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Jeg googlet mange metoder og snakket med HS før jeg fant en som jeg ville prøve. Det var å ha all verdens tid og kos inne med hun første kvelden. Ikke bli sint eller stresset. Tok hun ofte opp og snakket og koste med hun og prøvde å lage god stemning. La hun ned igjen og fikk ikke sovne når jeg holdt hun. De merker hvis du blir stresset og sur. Bare vær helt rolig. Hun var vel 13mnd når vi tok det men tror du kan prøve nå uten større problemer. Det ble også litt gråting, men det hadde jeg forventet. 3,5 time tok det første kvelden. Og så tok det kortere og kortere tid for hver kveld.... Etter kanskje 4-5 uker så kunne vi si god natt og hun sovnet uten noe gråt og uten at vi var der sammen med hun. Det merket vi på at hun ble mer oppgiret og tullete når vi var der sammen med hun. Så det gikk over all forventning:) men det har vært dager hvor jeg har blitt stresset og irritert, da tok mannen over. Lykke til:) håper du fikk noen råd nå! Likte hvertfall denne metoden veldig godt. Ikke så streng som HS nevnte. Anonymous poster hash: ea6db...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå