Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 På vestlandet er det helt jævlig nå. Storm og snøstorm. Det går en kattunge alene rundt i snøen. Den er ikke kjempeliten men ser ut som en veldig ung katt. Vet ikke hvem som eier den. Har så lyst å ta den inn Anonymous poster hash: 37c8b...9dd
Anyne Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Ta den inn!!! Heng opp lapp og så fremt den ikke har rømt- gi dem en overhaling hvis de kommer og henter den. Hvor gammel ser den ut til å være?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Ta den inn!!! Heng opp lapp og så fremt den ikke har rømt- gi dem en overhaling hvis de kommer og henter den. Hvor gammel ser den ut til å være? Vanskelig å si, jeg har ikke veldig mye erfaring med katter men kanskje rundt 6 måneder? Ca samme størrelse som denne, kanskje litt mindre http://foxstudio.files.wordpress.com/2008/10/cat-at-ikh-nart.jpg I sted lå den under en varm bil så den fryser sikkert.. Anonymous poster hash: 37c8b...9dd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Ta den inn!!! Heng opp lapp og så fremt den ikke har rømt- gi dem en overhaling hvis de kommer og henter den. Hvor gammel ser den ut til å være? Vanskelig å si, jeg har ikke veldig mye erfaring med katter men kanskje rundt 6 måneder? Ca samme størrelse som denne, kanskje litt mindre http://foxstudio.files.wordpress.com/2008/10/cat-at-ikh-nart.jpg I sted lå den under en varm bil så den fryser sikkert.. Anonymous poster hash: 37c8b...9dd Den katten lignet på min kastrerte hannkatt på 9 år. Vokst opp i Karasjok og vant til minus 30 grader, og under det. Han klarer seg mer enn fint ute, så lenge han har mulighet til å ligge under noe eller kommer inn hjemme. Ville blitt mer enn sint om noen tok han inn som en eierløs katt. Anonymous poster hash: cc829...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå