Gå til innhold

Ang drømmetyding.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser flere spør om drømmer. Beklager om det blir for mye drømmespørsmål.

Jeg hadde et jævelig mareritt i natt. Har noen innspill på hva den kan bety.

Jeg var og gikk i skogen med hunden. Når jeg kom til en lysning så jeg langt ut på lysningen på en liten bakketopp i lysningen en død kvinne. Hun lå liksom dandert på bakken. Hun var langt unna så så ikke ansiktet.

Hun hadde på seg treningstøy.

Jeg visste hun var død.

Jeg ringte politiet fordi jeg visste det pågikk en leteaksjon etter en savnet kvinne.

Jeg var kjempe redd for at drapsmannen skulle dukke opp.

Så våkner jeg. Da er jeg kjempe redd og her kommer det rare.

Jeg visste at denne døde kvinnen var meg. Jeg skjønte det liksom ikke i drømmen men i det sekundet jeg var våken visste jeg det var meg. Kvinnen hadde på seg favorittreningstøyet mitt.

Hadde problemer med å sove igjen og hadde høy puls lenge.

Jeg vet at død ofte betyr en ny start. Men hva betyr det å bli drept og funnet av seg selv?

Anonymous poster hash: deda5...882

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette dreier seg om at du har et stort behov for kontroll i livet ditt. Det er noe du er redd skal skje som du føler du ikke har kontroll på. Det trenger ikke være et menneske. det kan mer være andre ting som vektøkning, økonomi, en eksamen eller noe helt annet. Dette skremmende har tatt knekken på deg i drømmen, men ved at du varsler politiet tar du tilbake kontroll over situasjonen. Du vet også i underbevistheten at det er mennesker som ønsker å hjelpe deg med problemet (leteaksjonen) og at du har noen som vil bli ved din side uansett (hunden).

Skrevet

Aha. Taaaakk.

Jeg har gått ned nesten 40 kg på to år og har den siste tiden gått opp litt. Skade og treningsforbud.

Jeg har bekymret meg masse for at det skal gå feil vei og at livsstilsendringen er i ferd med å rakne.

Min hund er min faste treningspartner.

Du er skikkelig flink.

Takk igjen. :-)

Skrevet

Aha. Taaaakk.

Jeg har gått ned nesten 40 kg på to år og har den siste tiden gått opp litt. Skade og treningsforbud.

Jeg har bekymret meg masse for at det skal gå feil vei og at livsstilsendringen er i ferd med å rakne.

Du er skikkelig flink.

Takk igjen. :-)Anonymous poster hash: deda5...882

Nå ble jeg faktisk ganske stolt. Takk for tilbakemelding :)
Skrevet

Du er flink!!

Eller, dere begge er flinke!

Anonymous poster hash: fcda4...163

Skrevet

Aha. Taaaakk.

Du er skikkelig flink.

Takk igjen. :-)Anonymous poster hash: deda5...882

Nå ble jeg faktisk ganske stolt. Takk for tilbakemelding :)

Når du forklarte det var det jo åpenlyst. Det var litt skremmende hvor godt du traff. Det at kvinnen hadde på seg treningstøyet mitt var jo veldig symbolsk. Det tøyet jeg kjøpte når målet var nådd og jeg kunne unne meg dyrt tøy fordi jeg ikke skulle ned noe mer.

Fin lørdag til deg. :-)

Skrevet

Du er flink!!

Eller, dere begge er flinke!

Anonymous poster hash: fcda4...163

Ja hun var treffsikker og takk ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...