Gå til innhold

Hadde du investert i en bilstolpose nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 2 mnd. Lønner det seg?

Anonymous poster hash: c0748...eed

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Det spørs litt hva du syns. Jeg syns det var genialt å ha. Og sånn sikkerhetsmessig er det mye tryggere enn å kle på alt for mye under selene på stolen. Du kan sikkert finne en brukt til halv pris. Også kan selge den videre neste sesong.

Skrevet

Ja. Den jeg har sett på koster ikke mer enn 499, og er på nesten halv pris. Bor i tillegg langt unna bilen, så har alltid vært så forsiktig med å gå ut.

Anonymous poster hash: c0748...eed

Skrevet

Vi kjøpte Voksi Move til mini på denne tiden i fjor. Da var han 3mnd, og den ble jo "bare" brukt i ca.2-3mnd. Og vi har ikke bil en gang, dette var bare til de gangene vi lånte bilen til svigers eller ble fraktet av dem. Og det var så absolutt verdt det! Eneste jeg angrer på er at vi ikke hadde den fra starten... :-P Betalte vel ca.600kr for den. Spares definitivt til nestemann (om det blir en vinterhalvårbaby og)

Skrevet

Ja!!! De har noen til 300, genialt :)

Skrevet

Det var denne som var satt ned til 499,- :-) Man kan jo selge den videre, som en ovenfor foreslår :-) 

post-777373-0-97330700-1390670982_thumb.jpg

Skrevet

Brukte det aldri da vår første var nyfødt i januar mnd. Det blir jo altfor varmt etter noen få minutter når kupeen varmes opp, tenker jeg. Sørget heller for å la bilen stå på et par min før vi satte ham inn, og la et godt og varmt ullpledd over ham, som vi lett kunne fjerne når det ble varmere. Han hadde da ulldress på seg, type Joha/Nøstebarn etc.

Anonymous poster hash: f6542...051

Skrevet

Det er forskjellig hvor mye bil en kjører. Jeg kjørte mange korte turer slik at ikke bilen ble varm, leverte/ hentet i bhg og skole. Supert til det bruket! Rett i stolen med pysj og lue. Det er ikke nødvendig, men for min del luksus!

Skrevet

Jeg vurderte det, men fant ut st det ble mer stress enn lurt. KJøpte heller en vanlig vinterdress, bamsedress de første månedene.

Barna blir veldig fort tunge og jeg orker derfor ikke å bære med meg setet overalt. Dermed blir det fort et problem og jeg bare har bilpose og skal inn på butikken. Vil jo ikke bære et lite barn ute i kulda bare i body og strømpebukse :-)

Det som er genialt for en, kan være helt ubrukelig for en annen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...