Gå til innhold

Flere som serverer havregrøt i Bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha bryllupp snart. Og vi har tenkt å kun servere havregrøt. Jeg og mannen min liker å holde oss til gamle tradisjoner.

Anonymous poster hash: 7de60...d51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Server hva dere vil, for min del hørtes det veldig kjedelig ut. Da kan dere like gjerne ha bryllupet på en kjedelig søndag.

Anonymous poster hash: 3136a...143

Skrevet

Helt greit, men da serverer dere vel også grøtpinn av hjemmelaga spekemat, og serverer kun alkohol dere har brygget selv?

Skrevet

Helt greit, men da serverer dere vel også grøtpinn av hjemmelaga spekemat, og serverer kun alkohol dere har brygget selv?

Ja vi har tenkt å servere Alkehol og spekemat og :)

Anonymous poster hash: 7de60...d51

Skrevet

Vis meg den plass det er tradisjon å servere kun havregrøt til bryllupsfesten?

Det har vel alltid vært tradisjon i hele verden for å diske opp med det beste man kan tilby når man inviterer til bryllup?

Anonymous poster hash: 8fa5a...050

Skrevet

Da tror jeg ikke jeg hadde giddet å komme..

Hvorfor i det hele tatt invitere til fest ? Havregrøt er IKKE fristende.

Anonymous poster hash: 0ec40...62f

Skrevet

Hva med müsli med melk?

Anonymous poster hash: a1a99...c5e

Skrevet

Jeg hadde ikke kommet

Anonymous poster hash: d5493...185

Skrevet

Må bare spørre.

Er dette en tulletråd HI?

Anonymous poster hash: f0937...134

Skrevet

Wow må virkelig si at dere setter pris på et bryllup. Det er da pokker samme hva som blir servert. Paret feieres med venner og familie. Mat har da ingen ting å si!

Anonymous poster hash: 0e852...8a2
Skrevet

Jeg hadde da ikke latt være å komme pga menyen. Havregrøt var litt stusselig likevel. Rømmegrøt med spekemat er enda en ting om man vil gå for grøt. Og ja, jeg svarer som om dette er en seriøs tråd.

Anonymous poster hash: 83429...35f
Skrevet

Wow må virkelig si at dere setter pris på et bryllup. Det er da pokker samme hva som blir servert. Paret feieres med venner og familie. Mat har da ingen ting å si! Anonymous poster hash: 0e852...8a2

Og du kan prøve å høres så riktig ut du bare vil, men havregrøt er kjipt i et bryllup uansett.

En vellykket fest må ha visse rammer.

Det holder ikke å invitere til et falleferdig skjul, kle alle i søplesekker, servere tørre brødskalker og vann og forvente at alle har det supert. For det er jo brudeparret som en er der for....

Anonymous poster hash: df102...5cb

Skrevet

Wow må virkelig si at dere setter pris på et bryllup. Det er da pokker samme hva som blir servert. Paret feieres med venner og familie. Mat har da ingen ting å si! Anonymous poster hash: 0e852...8a2

Og du kan prøve å høres så riktig ut du bare vil, men havregrøt er kjipt i et bryllup uansett.

En vellykket fest må ha visse rammer.

Det holder ikke å invitere til et falleferdig skjul, kle alle i søplesekker, servere tørre brødskalker og vann og forvente at alle har det supert. For det er jo brudeparret som en er der for....

Der jeg kommer fra serveres det ofte grøt med tilbehør noe som er poenget i tråden her. Det blir hva du gjør det til selv og for noen er dette tradisjonell festmat i bryllup.

Du mista litt fokus her....

Anonymous poster hash: 0e852...8a2

Skrevet

Vi serverte knekkebrød med hvitost eller brunost. Vann til maten, og is på pinne til dessert. Veldig vellykket :) sparte masse penger :)

Anonymous poster hash: b458d...310

Skrevet

Hadde det nå enda vært rømmegrøt, som noen allerede har nevnt :P

Anonymous poster hash: 227b1...c48

Skrevet

Husk å skrive dette i innbydelsen. Man skal jo gi gave tilsvarende kuvertprisen, tipper de fleste blir glade for å slippe unna med en tier.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hahahahaha....!

Grøt, ja, men havregrøt? Nei.

Opplys meg om hvor det er gammel tradisjon for å servere havregrøt i bryllup. Det har alltid vært tradisjon for å servere det beste man kan få til i bryllup, og havregrøt har nok aldri kommet inn under den kategorien.

Nice try!

Skrevet

Vi serverte vannsuppe, hjemmedyrket  pot og kat

linsesaft til å drikke. Veldig billig og vi slapp å se gjestene igjen noen sinne.. Forstår ikke hvorfor.

Anonymous poster hash: 73a70...c1d
Skrevet

Vi serverte luftboller og ventesuppe. Brukte ikke en krone

Skrevet

Jeg ville faktisk heller hatt havregrøt enn et halvtørt kjøttstykke med ihjelkokte grønnsaker som jeg fikk forrige gang jeg var i bryllup. Men tror ikke dette gjelder flertallet ;)

Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. Hadde det vært rømmegrøt i det minste.

Anonymous poster hash: d5191...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...