Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Jeg drømmekonsert min morfar i natt. Han døde i 2001. Jeg drømte at jeg skulle bo i huset hans. Plutselig begynte vannkranene å slå seg på, skapdører åpnet seg osv. Jeg skjønte det var morfar som gikk igjen. Jeg ble redd og ropte på samboeren min, men han hørte meg ikke så jeg gikk ut. Da jg satte meg utenfor, hørte jeg morfar over radiohøytaleren: "you'kl never make it! You'kl never make it!" Jeg tikket mot vinduet inn mot stuen og der dro han. Han kikket på meg og sa noe til meg, men jeg hørte ikke hva. Jeg ropte igjen på min samboer som gikk bort til morfar for å få han til å slutte å skremme/plage meg. Men morfar fikk øyekontskt med min samboer, sa noe til han og fikk samboeren min til å prøve å kvele meg! Dette er det tredje marerittet jeg har av morfar. Men ingen har vært så ikke som dette! Vi hadde et fantastisk forhold! Han var verdens bare morfar <3 han døde da jg var 17. Anonymous poster hash: e3e80...f71
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Du er redd at noen som står deg nær skal svikte deg og snu seg mot deg. Anonymous poster hash: 04bfe...338
Marsipanmor Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Kanskje han forsøker å fortelle deg at du må jobbe med frykt/angsten din? Hvis du har noen... Trenger ikke være negativt selv om det var skremmende.. hent frem elementer i drømmen... ulike følelser osv.. se om det har noen betydning for deg i dagliglivet.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Du er redd at noen som står deg nær skal svikte deg og snu seg mot deg. Anonymous poster hash: 04bfe...338 Kan det være dét? Hmmm... Er det noe du tror, eller noe du tyder fordi du kan tyde drømmer? Hi Anonymous poster hash: e3e80...f71
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Kanskje han forsøker å fortelle deg at du må jobbe med frykt/angsten din? Hvis du har noen... Trenger ikke være negativt selv om det var skremmende.. hent frem elementer i drømmen... ulike følelser osv.. se om det har noen betydning for deg i dagliglivet. Sliter veldig med tvangstanker og tvangshandlinger når jeg skal legge meg. Bruker MYE tid på å sjekke stikkontakter, ladere osv. Hi Anonymous poster hash: e3e80...f71
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Du er redd at noen som står deg nær skal svikte deg og snu seg mot deg. Anonymous poster hash: 04bfe...338 Kan det være dét? Hmmm... Er det noe du tror, eller noe du tyder fordi du kan tyde drømmer? Hi Anonymous poster hash: e3e80...f71 Skal ikke på noen måte skryte på meg å være drømmetyder, men drømte i en periode så mye rart selv at jeg leste litt om det for å se om det var noe jeg kunne gjøre for å bli kvitt drømmene. For min del handlet det om kontroll. Men jeg mener at når du hadde et uproblematisk forhold til din morfar, og han nå plutselig er stjerne i alle mareritt, så tyder det på at du er redd for at noe skal endre seg i forhold til noen du stoler på som er nær deg. Kan det gjelde din samboer ettersom han kveler deg? Anonymous poster hash: 04bfe...338
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Dører som åpner seg er symbolikk på endring i livsfaser. Anonymous poster hash: 04bfe...338
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Du er redd at noen som står deg nær skal svikte deg og snu seg mot deg. Anonymous poster hash: 04bfe...338 Kan det være dét? Hmmm... Er det noe du tror, eller noe du tyder fordi du kan tyde drømmer? Hi Anonymous poster hash: e3e80...f71 Skal ikke på noen måte skryte på meg å være drømmetyder, men drømte i en periode så mye rart selv at jeg leste litt om det for å se om det var noe jeg kunne gjøre for å bli kvitt drømmene. For min del handlet det om kontroll. Men jeg mener at når du hadde et uproblematisk forhold til din morfar, og han nå plutselig er stjerne i alle mareritt, så tyder det på at du er redd for at noe skal endre seg i forhold til noen du stoler på som er nær deg. Kan det gjelde din samboer ettersom han kveler deg? Anonymous poster hash: 04bfe...338 Vet du, det kan faktisk være noe i det du sier. Samboer har bært veldig stille i det siste, trukket seg litt for seg selv... Han sier det ikke er noe galt men at han er sliten... Hmmm, rart... Hi Anonymous poster hash: e3e80...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå