Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Sikkert skikkelig mandig å dra med seg i fotballgarderoben Anonymous poster hash: e24b0...097
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Stakkars lille, patetiske deg. Syns jeg hører deg i skolegården dengang da. Var nok den som ledet an mobbingen, tenker jeg. "Se, Per har fått "ny" skolesekk!!! Kjøpt den på Fretex, eller? Men sånn er det vel når mora di er trygdesnylter!" Du er nok et fantastisk strålende eksempel for barna dine. Lærer du dem også at det er greit å henge ut noen bare for å føle seg litt bedre selv? Anonymous poster hash: 62e7e...81f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Ikke at jeg bryr meg hverken den ene eller andre veien, men jeg undrer meg sånn over folka behov for å latterliggjøre andre valg enn man ville tatt selv. En beautycase i dette tilfellet. Det skader ingen, raker ingen og er ikke til sjenanse eller irritasjon eller noe som helst, så hvorfor bry seg? Fortell, jeg er oppriktig nysgjerrig. Anonymous poster hash: 50507...d94
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Stakkars lille, patetiske deg. Syns jeg hører deg i skolegården dengang da. Var nok den som ledet an mobbingen, tenker jeg. "Se, Per har fått "ny" skolesekk!!! Kjøpt den på Fretex, eller? Men sånn er det vel når mora di er trygdesnylter!" Du er nok et fantastisk strålende eksempel for barna dine. Lærer du dem også at det er greit å henge ut noen bare for å føle seg litt bedre selv? Anonymous poster hash: 62e7e...81f Ojojoj. Så sint du var. Håper du klarer å hanskes med problemene dine når ungene dine er rundt i det minste Anonymous poster hash: c3aa4...c7d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Det er da hun som har det? På bildet er det ihvertfall bare en og hun skriver jo at LK har kjøpt det sorte settet og hun det grå.... http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/01/hoved7.jpg Anonymous poster hash: c010b...1c6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Hvis du først skal komme med oppgulp, så kan du kanskje sørge for å komme med sannheter?!? Patetiske menneske!!! Kort oppsummert: Den lysegrå koffertserien en fruen sin. Det hun skriver er, korrekt sitert: "Spesielt glad er jeg i den lille toalettveske-kofferten som kan henges på den største min" Hvor var det du falt av her HI? Stellebordet, en gang for mye, når du var liten? Smakløst! Og for dere som lurer på hva det hele dreier seg om. http://fotballfrue.no/2014/01/23/rimowa-on-the-go/ Anonymous poster hash: 91112...d7c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Stakkars lille, patetiske deg.Syns jeg hører deg i skolegården dengang da. Var nok den som ledet an mobbingen, tenker jeg. "Se, Per har fått "ny" skolesekk!!! Kjøpt den på Fretex, eller? Men sånn er det vel når mora di er trygdesnylter!"Du er nok et fantastisk strålende eksempel for barna dine. Lærer du dem også at det er greit å henge ut noen bare for å føle seg litt bedre selv?Anonymous poster hash: 62e7e...81f Ojojoj. Så sint du var. Håper du klarer å hanskes med problemene dine når ungene dine er rundt i det minste Anonymous poster hash: c3aa4...c7d Problemer? Hvilke problemer? Det er da ikke jeg som har behov for å rakke ned på andre, og samtidig ikke engang evne å holde meg til sannheten. Å lage et eget innlegg hvor man fniser og peker på andre mennesker er vel nesten så lavt som man kan synke. Men likevel forundrer det menige om du er en av de mødrene som nekter å innse at de overfører holdningene sine til barna og som blir sååå overrasket når poden viser seg å være klassens bølle. Et sted tar barna det fra at det er ok å oppføre seg sånn ovenfor andre mennesker. Jeg syns faktisk at du bør skamme deg dypt over å vise sånne holdninger, selv her inne hvor du er anonym. Er dette en måte du kunne tenke deg å oppføre deg på blant venner også? Anonymous poster hash: 62e7e...81f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Stakkars lille, patetiske deg.Syns jeg hører deg i skolegården dengang da. Var nok den som ledet an mobbingen, tenker jeg. "Se, Per har fått "ny" skolesekk!!! Kjøpt den på Fretex, eller? Men sånn er det vel når mora di er trygdesnylter!"Du er nok et fantastisk strålende eksempel for barna dine. Lærer du dem også at det er greit å henge ut noen bare for å føle seg litt bedre selv?Anonymous poster hash: 62e7e...81f Ojojoj. Så sint du var. Håper du klarer å hanskes med problemene dine når ungene dine er rundt i det minste Anonymous poster hash: c3aa4...c7d Problemer? Hvilke problemer? Det er da ikke jeg som har behov for å rakke ned på andre, og samtidig ikke engang evne å holde meg til sannheten. Å lage et eget innlegg hvor man fniser og peker på andre mennesker er vel nesten så lavt som man kan synke. Men likevel forundrer det menige om du er en av de mødrene som nekter å innse at de overfører holdningene sine til barna og som blir sååå overrasket når poden viser seg å være klassens bølle. Et sted tar barna det fra at det er ok å oppføre seg sånn ovenfor andre mennesker. Jeg syns faktisk at du bør skamme deg dypt over å vise sånne holdninger, selv her inne hvor du er anonym. Er dette en måte du kunne tenke deg å oppføre deg på blant venner også? Anonymous poster hash: 62e7e...81f "Men likevel forundrer det *meg ikke" skulle det stå. Anonymous poster hash: 62e7e...81f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Stakkars lille, patetiske deg.Syns jeg hører deg i skolegården dengang da. Var nok den som ledet an mobbingen, tenker jeg. "Se, Per har fått "ny" skolesekk!!! Kjøpt den på Fretex, eller? Men sånn er det vel når mora di er trygdesnylter!"Du er nok et fantastisk strålende eksempel for barna dine. Lærer du dem også at det er greit å henge ut noen bare for å føle seg litt bedre selv?Anonymous poster hash: 62e7e...81f Ojojoj. Så sint du var. Håper du klarer å hanskes med problemene dine når ungene dine er rundt i det minste Anonymous poster hash: c3aa4...c7d Problemer? Hvilke problemer? Det er da ikke jeg som har behov for å rakke ned på andre, og samtidig ikke engang evne å holde meg til sannheten. Å lage et eget innlegg hvor man fniser og peker på andre mennesker er vel nesten så lavt som man kan synke. Men likevel forundrer det menige om du er en av de mødrene som nekter å innse at de overfører holdningene sine til barna og som blir sååå overrasket når poden viser seg å være klassens bølle. Et sted tar barna det fra at det er ok å oppføre seg sånn ovenfor andre mennesker. Jeg syns faktisk at du bør skamme deg dypt over å vise sånne holdninger, selv her inne hvor du er anonym. Er dette en måte du kunne tenke deg å oppføre deg på blant venner også? Anonymous poster hash: 62e7e...81f Hihi Les innlegget ditt over en gang til du Anonymous poster hash: c6550...1ee
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 Stakkars lille, patetiske deg.Syns jeg hører deg i skolegården dengang da. Var nok den som ledet an mobbingen, tenker jeg. "Se, Per har fått "ny" skolesekk!!! Kjøpt den på Fretex, eller? Men sånn er det vel når mora di er trygdesnylter!"Du er nok et fantastisk strålende eksempel for barna dine. Lærer du dem også at det er greit å henge ut noen bare for å føle seg litt bedre selv?Anonymous poster hash: 62e7e...81f Ojojoj. Så sint du var. Håper du klarer å hanskes med problemene dine når ungene dine er rundt i det minste Anonymous poster hash: c3aa4...c7d Problemer? Hvilke problemer?Det er da ikke jeg som har behov for å rakke ned på andre, og samtidig ikke engang evne å holde meg til sannheten.Å lage et eget innlegg hvor man fniser og peker på andre mennesker er vel nesten så lavt som man kan synke. Men likevel forundrer det menige om du er en av de mødrene som nekter å innse at de overfører holdningene sine til barna og som blir sååå overrasket når poden viser seg å være klassens bølle. Et sted tar barna det fra at det er ok å oppføre seg sånn ovenfor andre mennesker.Jeg syns faktisk at du bør skamme deg dypt over å vise sånne holdninger, selv her inne hvor du er anonym. Er dette en måte du kunne tenke deg å oppføre deg på blant venner også?Anonymous poster hash: 62e7e...81f Hihi Les innlegget ditt over en gang til du Anonymous poster hash: c6550...1ee Det trenger jeg ikke. Jeg husker hva jeg har skrevet. Om du mener at jeg hetser deg på samme måte som du gjør i hi, så skjønner du ikke mye. Mitt svar er en reaksjon på den trenden som stadig brer om seg her inne hvor det er greit å henge ut og rett og slett mobbe kjente navn. At jeg er krass er faktisk helt på sin plass, du hadde faktisk fortjent mye hardere ord enn dette. Men for hvert innlegg så viser du at du faktisk ikke evner å se at det du gjør er galt, så da er du vel nesten litt unnskyldt. Dumskap er det lite å gjøre med... Og hvorfor svarer du ikke #4 og 7? Anonymous poster hash: 62e7e...81f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Enig, hvorfor svarer du meg ikke? Anonymous poster hash: 50507...d94
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 Det ble visst litt for mye pes for hi. Skuffet fordi hun ikke fikk hylekoret med seg i mobbingen. Får håpe hun har lært litt om hvordan man oppfører seg, i det minste. Anonymous poster hash: 62e7e...81f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Å mobbe mobberen er voksent dere! Stå på!! Anonymous poster hash: cfe0e...abf
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 Bæ blæ blæ blæ Anonymous poster hash: 40614...42a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 Kunne tenke meg en slik selv, men da jeg så prisen. Fyttirakkern. Er de sponset, eller svir virkelig folk av sånne summer på noe du risikerer å få hardhendt behandlet tilbake. Anonymous poster hash: 6a877...79d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 Kunne tenke meg en slik selv, men da jeg så prisen. Fyttirakkern. Er de sponset, eller svir virkelig folk av sånne summer på noe du risikerer å få hardhendt behandlet tilbake. Anonymous poster hash: 6a877...79d Selvsagt er de sponset. Det er det hun lever av Anonymous poster hash: 91112...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå