Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Synes 1-2 ganger pr dag kanskje er litt lite? Eller er dette normalt? Anonymous poster hash: 49ef5...3b9
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Vil si det er alt for lite om du drikker normalt. 4-5 ganger, er ønskelig dersom man har et væskeinntak på rundt 2 liter. Kaffe og te er vanndrivende så da tisser man gjerne enda mer.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Jeg tisser 10 ganger, noen dager mer. Ikke gravid. Anonymous poster hash: 45ad7...631
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Morgen, lunsj, middag og kvelds Tror jeg stort sett tisser 4 ganger om dagen altså, tisser alltid om morgenen, alltid når lunsjpausa nærmer seg slutten, når jeg kommer hjem fra jobb og før jeg legger meg om kvelden. Noen dager blir det en femte gang også.. Anonymous poster hash: 3387f...e0e
jostine Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 4-5 ganger. Høygravid, så "må" hele tiden men gidder ikke fly på do mer enn vanlig
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Jeg drikker ganske mye. Vann, en del funlight,3-6 kopper kaffe og litt pepsi max. Synes det er rart at ikke mer må ut... brukte å gå langt oftere på do før.... Anonymous poster hash: 49ef5...3b9
Gjest 5 andre Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 3 ganger i døgnet er vanlig for meg. Hender seg det blir langt flere ganger enkelte dager.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 3 ganger til dagen? Det er nesten så mange ganger jeg har vært på do før frokost.. Går i alle fall på do 10 ganger til dagen. Men jeg har en diagnose som gjør at en ofte går hyppig på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå