Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Har nå smurt inn hals, byste, nakke og armer med selvbruningskrem. Loreal sin stror jeg det var - en slags gele. Blir det bra, eller blir det skjoldete uansett? Tror jeg var ganske nøye med å smøre jevnt.. Fest i kveld, og er likbleik :-( Anonymous poster hash: 421e5...549
Fru vims Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Bruker det ikke lenger. Men brukte det mye før. Et tips er å blande selvbruningskremen i din vanlige fuktighetskrem. Da blir resultatet mer naturlig og mindre skjoldete. Og av erfaring er det lettere å få det jevnt i ansiktet enn på armene.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Tenkte å ikke ha i ansikytet, siden jeg har BB cream der. Satser på det blir greit. Anonymous poster hash: 421e5...549
th123 Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Av erfaring ville jeg prøvd ut selvbruningen noen dager i forveien, noen selvbruninger blir skjoldete på enkelte.. Og et tips i fremtiden er å prøve deg frem til du finner en som er perfekt for deg Men når det er san gele krem så er det lettere å få det fint og gjevnt! Så sjangsen er god! Om det skulle bli litt skjoldete og flekkete ta en dusj og skrubb litt med hanske eller kropps skrubb! Da blir det bra
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har hatt et par skikkelig bommerter med selvbruning.. får håpe du fikk smurt skikkelig ut Anonymous poster hash: 76a15...903
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Selvbruningskrem blir aldri bra! Ser lang vei på de som har smurt seg inn, det er ikke pent! Anonymous poster hash: 9f99f...530
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Opplevde at Loreal sin var litt vanskelig å få jevn. Den blir fort skjoldete om man ikke er kjempenøye. Men etter min erfaring gir den best og finest brunfarge hvis man unngår skjoldene. (ser ut som naturlig fin sommerbrun farge) Nå bruker jeg lancome sin. Blir ikke så lett skjoldete av den,,men gir ikke like bra brunfarge og lukter litt skarpere enn loreal sin. Har også prøvd bodyshop sin. den lukter rart og gir heller ikke like god farge Jeg savner pumpeflaskene til loreal med selvbruningslotion. finner ikke de lenger. Den var best å smøre utover, perfekt til ansikt. Anonymous poster hash: 45152...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå