Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Sønnen min har en lungesykdom (ikke astma) Vi skal prøve ut jonasmaske for han greier ikke å leke ute i barnehagen nå som det er så kaldt. Har fått rekvisisjon fra Rikshospitalet og de sa jeg skulle ringe NAAF så skulle de hjelpe meg med å bestille. Men vi er ikke medlem der siden han ikke har astma. Hjelper de allikevel? Men hvilken maske er best for en gutt på 4 år? Den som er en hel lue eller en som er en maske hvor man har egen lue på? Og en av luene er visstnok varmere enn de andre, den med thinsulate. Er det ok eller kan den bli for varm? Noen som vet? Hilsen Amatør Anonymous poster hash: e53b9...147
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Jeg kjøpte en sånn finlandslue (?) til lillebror. Her har du masken inni lua og det er filter i lua der som lufta går inn gjennon lua og så gjennom filteret. Jeg kjøpte den når vi bodde på fjellet og temperaturen kunne komme ned til kaldere enn -20 grader. Jeg synes da den lua var for tynn og kjøpte en som han kunne ha oppå der igjen. Vanlig lue til å ha oppå altså. Bare å gå fra bilen til bhg slet han med.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Takk for svar Kanskje jeg skal gå for den lua med thinsulate for da? Hmmm Anonymous poster hash: e53b9...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå