Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Dette skjedde på et kjøpesenter. Jeg satt og vugget den fem måndnerer års gamle sønnen min. Så kom det en gutt bort og pekte på oss og lo. Han kunne være rundt ti eller elleve år. Jeg sa til han at det ikke er høflige å peke på folk. Da bare lo han enda mer. Jeg sa at han måtte slutte med det, for sånt var ikke noe pent gjort. Da geiter han og gikk. Ville dere ha idrettslag gutten og, eller ville dere bare ha oversett det. Jeg kjenner at jeg har litt dårlig samvittighet nå, pågrunn av at jeg snakket så hardt til han. Men noen barn trenger å settes på plass mener jeg. Særlig når ikke foreldrene gjør det. Anonymous poster hash: d475c...29c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Kanskje han hadde en hjerneskade. Kan ikke se at noe annet kan forklare den oppførselen når han var så gammel. Foreldre burde skåne andre for slike unger. Anonymous poster hash: 322ca...584
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Om barnet hadde en diagnose, burde det være noen der som fulgte han tett, slik at de kunne gripe inn. Uansett trenger du ikke å ha dårlig samvittighet, det er normalt at folk sier ifra om noen gjør noe mot en som man ikke liker, diagnose eller ikke. Anonymous poster hash: 63eae...75b
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde nok blitt målløs! Og hadde jeg klart å få ut noe etterhvert så hadde jeg sagt noe lignende det du sa.
Gjest 5 andre Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde spurt om han kunne forklare hva han fant så morsomt. Deretter hadde jeg nok sagt som deg at han skulle gi seg, siden det er ufint å le og peke på andre. Hadde han fortsatt, hadde jeg sagt at han skulle gå vekk siden han ikke er i stand til å oppføre seg.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Jeg irettesetter sånne unger hele tiden, og har ikke dårlig samvittighet for det heller. Har jobbet som lærer i mange år og er vant til å prate med unger, så terskelen min er muligens lavere enn andres. Anonymous poster hash: 101c1...ced
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Jeg tror jeg bare hadde vinket til ham. Anonymous poster hash: 5c537...88d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Må jo ha vært en tilbakestående gutt det da. Hadde ikke hengt meg mer opp i det enn at jeg hadde konkludert der med det. Normal var han nok ikke iallfall Anonymous poster hash: 54770...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå