Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 En gammel venn av meg fortalte for en tid tilbake at han hadde vært forelsket i meg i lang tid og at det aldri kom til å gå over. Etter det så jeg ham plutselig med helt andre øyne, og oppdaget at det faktisk kriblet i magen.. Vi er begge i forhold, så etter en stund med koselige meldinger ( ikke romantiske) fant vi vel begge ut at vi måtte holde avstand. Vi har derfor ikke meldt eller møtt hverandre siden nyttår. Det er et savn etter et vennskap som på en måte ikke kan bli det samme igjen, og samtidig et ønske om å høre at han tenker på meg. Jeg kommer aldri til å ville gjøre noe som setter familien på spill, og det tror jeg ikke han heller vil. Etter en tid ute av syne og sinn tenker jeg ikke lengre på han hver dag, men så drømte jeg om ham i natt. Har sååå lyst å sende en melding, men vet at jeg bare må riste det av, glemme hele ham og dyrke det forholdet jeg har hjemme. Noen i samme situasjon? Anonymous poster hash: 937e6...008
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Ja, du er ikke alene. Er en fare for at jeg går løpet ut med han, er helt rusa på følelser om dagen. Anonymous poster hash: c5f05...5d2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Han jeg snakker om har heldigvis tatt til fornuft og har kuttet kontakt. Bortsett fra en veldig romantisk melding på en lørdag for noen uker siden.. Sånn tydelig midt i festen. Etter det har jeg ikke hørt noe og jeg har ikke tatt kontakt. Men en del av meg VIL Det er som sagt også sårt fordi jeg har mistet et vennskap. De ordene som er sagt og de nye følelsene i meg gjør at vi ikke jan treffes uten å føle skyld lengre.. Sist vi møttes lå det også tjukt k lufta at dette kunne bli vanskelig å gjennomføre som venner - det var etter det møtet at vi brøt kontakt. Men han er i tankene mine, særlig etter en melding eller en drøm eller om noen snakker om ham.. Som sagt, jeg har et mye større ansvar som voksen og mamma enn at jeg kunne ha gjort noe fremstøt her. Og mannen min fortjener at jeg har fokus på ham, selv om følelsene er rimelig døde fra begge sider akkurat nå.. HI Anonymous poster hash: 937e6...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå