Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har ligget med bronkitt i 4 dager og ikke orket å gjøre så mye i huset. Derfor ser huset bombet ut. Det ligger masse klær i gangen, brødsmuler og flekker på gulvet, klær i sofaen (som jeg skal brette), rot på pulten, oppvask på kjøkkenet og i det hele tatt ser det ikke ut her. Planen er at jeg skal ta hele huset i dag fordi vi får besøk i morgen. Vi skal ha foreldrene til bestekameraten til sønnen på lunsj i morgen og jeg har aldri hilst på moren fordi hun bor på en annen kant av landet. Hun er her nå fordi hun vurderer å flytte ned hit og hadde lyst til å hilse på oss siden sønnen hennes har vært mye hos oss når han er hos faren sin. Så jeg står på kjøkkenet (har bare tatt på meg en kardigan og bukse) og tar oppvasken, da mannen min kommer inn og sier vi har fått besøk av disse foreldrene og at de sitter i stua! Da døde jeg litt, og blir kjempestresset. Heldigvis har jeg i det minste gredd håret da Går ut hilser på moren og går ned for å skifte til en genser og finner klær til sønnen min fordi han skal ut en tur. Når jeg kommer opp igjen kan jeg ikke gjøre noe annet en å unnskylde rotet og jeg forklarer hvorfor. Moren sier da at hun ikke syns det så så ille ut og at med 2 barn så er det ikke så lett å holde det fint hele tiden. Også går de for hun skal se seg litt rundt i området. Herregud SÅ FLAUT Anonymous poster hash: 3667d...e83
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Slapp helt av, de forstår det. De kom jo utenom avtale og du ikke er i form. Ikke alle som er av samme DNA som FF foreksempel. ikke jeg iallfall. Jeg ser ut som en dass, huset er på styr etter 4dager med sykt barn som kryper snart inn der han kommer fra. Kommer det folk nå, detter de flatt om tror jeg, fordi jeg liker å ha det ryddig og her er det fullstendig kaos. Men vet du hva, jeg bryr meg ikke. De får ta det som det er tenker jeg da, lite jeg kan gjøre når de allerede er der.. Anonymous poster hash: 1b087...387
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Hvorfor har ikke mannen din ryddet mens du var syk??!! Anonymous poster hash: d51f7...650
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Hadde jeg kommet til ditt hus (uanmeldt) hadde jeg faktisk blitt litt lettet! Fint at andre også har bombet hus av og til Anonymous poster hash: eaa66...add
Mia_73 Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Hvorfor kom de idag? Jeg liker generelt dårlig uanmedt besøk selv om det er strøkent.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Velkommen hit HI Jeg er ikke syk/sengeliggende, men sliter med en kropp som ikke funker som den skal lenger, så huset her er ALDRI 100% rent og ryddig, er sjeldent det er 90% også.. Det er for det meste leker som overtar da, så jeg "skylder" litt på det like så greit Men herlighet, er ikke noe å ta på vei av.. Har man ikke energi til husarbeid, så får det se ut som det gjør tenker jeg.. Kanskje ta litt overflødig, ting som har det med å "trekke fokus".. Her blir kjøkken og bad prioritert på rydding og vasking, resten blir ikke tatt like mye.. Energien min går først og fremst til ungene våre.. Men, hva med mannen din? Gjør ikke han noe, eller har han veldig mye jobb? Samboeren her er borte 4-5 dager i uka i jobben, hjemme 2-3 dager.. Så han er så og si fritatt, han bærer inn mye ved, og ordner med noe oppvask, klesvask og "hurtigrydding" samt støvsuging når han har tid til det..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Huset ditt høres ikke bombet ut. Det er slik de fleste har det når de ikke har gjester. Slapp av! Anonymous poster hash: deeca...e23
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Uff, skjønner akkurat hva du mener. Da jeg var høygravid med minsten, hadde jeg så kraftig bekkenløsning at jeg måtte ha prekestol for å komme meg fra sofa til do. Mannen min ryddet og vasket litt histen og pisten i de månedene det sto på, men han har en helt annen standard enn meg (og de fleste andre, vil jeg tro). Plutselig sto den nye naboen (som ikke hadde vann i huset atm) midt i stua, mannen hadde sagt hun kunne få fylle en bøtte vann på badet, som er innerst i huset. Hun måtte da gå forbi en svær haug ubrettede klær, leker overalt og en enorm oppvask, for å nevne noe. Jeg var så flau at jeg begynte å gråte (hormoner ja!) Anonymous poster hash: 61d54...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå