Gå til innhold

Ang sterilisering ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har gjordt dette , han synes det var greit at han gjorde dette. jeg har ikke presset dette på han, men kompisene hans reagerte veldig på dette , de synes det var kjerringene som kunne gjøre, hvorfor er de så redd for dette og jeg må si de er ganske egoistiske. Her har vi født og sikkert gått på prevensjon lenge før og etter unger så klarer de ikke gjøre dette lille inngrepet som er unna på 30 min.

Hadde ikke min mann gjordt dette hadde jeg nok satt i gang litt drastiske tiltak.

Men heldigvis har jeg en mann som synes han kunne gjøre dette etter at jeg har født 4 unger .

hvilken prevensjon bruker dere som ikke vil ha flere unger?

Anonymous poster hash: 347c5...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her måtte fjerde barnet tas med planlagt keisersnitt pga komplikasjoner ved forrige fødsel så da ble jeg sterilisert i samme slengen, men ellers i omgangskretsen vår er det mennene som er sterilisert. Mannen er vel en av få i kompisgjengen som fremdeles "skyter skarpt".

Anonymous poster hash: 68cc7...818
Skrevet (endret)

Skal sette inn hormonspiral, då dette iflg gynekologen er like sikkert som sterilisering. Men hadde vi gått for sterilisering, hadde det definitivt (og sjølvsagt) vore den av oss som slepp unna med det minste inngrepet som skulle gjort det. Særlig sida det tilfeldigvis er den samme som har slept unna hormonbehandling, egguttak, egginnsetting, to graviditetar og to fødslar. Han er skuldig litt blod og smerte..

Endret av ★
Skrevet

Jeg går på p-piller og det funker fint for oss :) Er ikke snakk om sterilisering av verken den ene eller andre her (enn så lenge i alle fall).

Gjest 5 andre
Skrevet

Her har mannen sterilisert seg selv om jeg bruker hormonspiral ;) Stort sikrere får det vel ikke blitt. Han ønsket dette selv, men utførte inngrepet etter at jeg satte inn spiralen. Siden den er forebyggende mot livmorhalskreft og den eneste "bivirkningen" jeg har er manglende menstruasjon, kommer jeg allikevel til å fortsette med det. 

I vår omgangskrets har mange menn sterilisert seg, og han sier selv at han aldri har fått en negativ bemerkning på grunn av det. 

Skrevet

Min mann har gjordt dette , han synes det var greit at han gjorde dette. jeg har ikke presset dette på han, men kompisene hans reagerte veldig på dette , de synes det var kjerringene som kunne gjøre, hvorfor er de så redd for dette og jeg må si de er ganske egoistiske. Her har vi født og sikkert gått på prevensjon lenge før og etter unger så klarer de ikke gjøre dette lille inngrepet som er unna på 30 min.

Hadde ikke min mann gjordt dette hadde jeg nok satt i gang litt drastiske tiltak.

Men heldigvis har jeg en mann som synes han kunne gjøre dette etter at jeg har født 4 unger .

hvilken prevensjon bruker dere som ikke vil ha flere unger?

Hvor gamle er dere?

Min mann er 44 år, og alle kompisene hans er ferdige med babyproduksjon så derfor er det veldig mange av dem som har sterilisert seg. En kompisgjeng på 26 år ser kanskje litt annerledes på det?

Skrevet

Har brukt 3 år av livet mitt på p-piller, og vil aldri ha noe hormonell behandling av noen type inn i min kropp igjen. Sliter fortsatt med kiloene som kom disse tre åra. Vi bruker kondom. Viss man unngår fylle-sex og og sjekker datoen på kondomene, går det helt fint. Er 41, og min erfaring er at man ikke trenger å få barn om man ikke vil ha det.

Anonymous poster hash: 09e4a...c90
Skrevet

Gubben har fått sterilisert seg. 37 år.

Anonymous poster hash: 4c7f0...c51
Skrevet

Ha er 42 år gammel, og kompisene han er +-

Det.så her er det ikke vanlig at de gjør det, synes det er merkelig , er jo ikke bra og gå mange år på hormoner.

Greia er at han gjorde dette for 3 år siden også og da funka det ikke siden vi nå sitter med ei jente til ;)

Etter sjokket la seg er det bare topp hu er så god men 4 unger holder her så håper vi slipper dette flere ganger ;)

Hi

Skrevet

Ha er 42 år gammel, og kompisene han er +-

Det.så her er det ikke vanlig at de gjør det, synes det er merkelig , er jo ikke bra og gå mange år på hormoner.

Greia er at han gjorde dette for 3 år siden også og da funka det ikke siden vi nå sitter med ei jente til ;)

Etter sjokket la seg er det bare topp hu er så god men 4 unger holder her så håper vi slipper dette flere ganger ;)

Hi

Oi. glemte han å levere sædprøve på at den var vellykket forrige gang da?

Skrevet

Jepp,etter 3 mnd tenkte han det var greit, masa på han men han glemte dette.er jo litt glad for det nå siden vi fikk et lite mirakel til men, han har lært nå hihi

men det rare er at de gikk 1 år før jeg blei gravid da.

Hi

Skrevet

Jepp,etter 3 mnd tenkte han det var greit, masa på han men han glemte dette.er jo litt glad for det nå siden vi fikk et lite mirakel til men, han har lært nå hihi

men det rare er at de gikk 1 år før jeg blei gravid da.

Hi

ikke noe rart i det :) hos noen menn gror det sammen igjen, da kan det fort gå tid da :)

Anonymous poster hash: 892fe...0b8

Skrevet

Jeg har sterilisert meg.

Mannen ville ikke og jeg syns ikke at noen skal tvinges. Menge av venners menn er sterilisert.

Anonymous poster hash: 67e9f...307
Skrevet

Synes faktisk det er litt pysete av mannfolka som ikke tar og vil .

Hadde det blitt keisersnitt med 44 mann hadde jeg selv. Sterilisert meg for da er det jo gjordt i samme slengen men og nekte forde at det går på manndommen det er tåplig .

Skrevet

Hadde det blitt keisersnitt med 44 mann hadde jeg selv. Sterilisert meg for da er det jo gjordt i samme slengen men og nekte forde at det går på manndommen det er tåplig .

Etter 44. mann ville eg latt det stå til, kan neppe vere travlere med 45 ;)
Skrevet

Her har mannen sterilisert seg (i en alder av 38), og mange menn i omgangskretsen vår har gjort det samme. Ingen som er negative til det her i alle fall.

Anonymous poster hash: 844b0...d55

Anonymous poster hash: 844b0...d55

Skrevet

Hadde det blitt keisersnitt med 44 mann hadde jeg selv. Sterilisert meg for da er det jo gjordt i samme slengen men og nekte forde at det går på manndommen det er tåplig .Anonymous poster hash: 347c5...e9c

Etter 44. mann ville eg latt det stå til, kan neppe vere travlere med 45 ;)

Jeg hadde nok måtte sagt stopp på nr.44. Nr.45 hadde knekt meg både fysisk og psykisk, tror jeg...

Skrevet

nå bruker vi kondomer og je gvil aldr i i mitt liv ta hormoner eller sette inn spiral.har brukt p piller siden jeg var15 år,altså godt over halve livet.

Har nå fått våre 3 barn og skal ikke ha flere.Vi bel enige om at mannen skulle sterilisere seg, men det blir ikke før neste år fordi han trenger laaang tid på å forberede seg til dette.

jeg forventer egentlig(har ikke sagt det til han) at han skal gjøre det,nå er det hans tur til å gå igjennom noe ubehagelig slik at vi begge får det bra...

Anonymous poster hash: c51be...c2f
Skrevet

Vi bruker kondomer i påvente av sterilisering av mannen, ettersom jeg ikke tåler hormonprevensjon så godt. At jeg skulle sterilisere meg har ikke vært noe tema engang.

Anonymous poster hash: 0056f...35a
Skrevet

Haha 4 mann selvfølgelig.

Skrevet

nå bruker vi kondomer og je gvil aldr i i mitt liv ta hormoner eller sette inn spiral.har brukt p piller siden jeg var15 år,altså godt over halve livet.Har nå fått våre 3 barn og skal ikke ha flere.Vi bel enige om at mannen skulle sterilisere seg, men det blir ikke før neste år fordi han trenger laaang tid på å forberede seg til dette. jeg forventer egentlig(har ikke sagt det til han) at han skal gjøre det,nå er det hans tur til å gå igjennom noe ubehagelig slik at vi begge får det bra... Anonymous poster hash: c51be...c2f

Kan sende inn søknad nå er 1 års ventetid minst, i følge sykehus her iallfall.

Hi

Skrevet

Mannen har planer om å gjøre det her. Jeg tåler hormonprevansjon dårlig og vi har fått barna vi ønsker. Hadde ikke han gjort det hadde jeg gjort det.

Anonymous poster hash: c705f...804

Skrevet

Her skal samboeren sterilisere seg, vi har 4 barn og han mente det var hans tur ettersom jeg har gått igjennom så mange svangerskap og fødsler. Svigerfar derimot mente det var et drastisk tiltak, selv om de ikke ønsker flere barnebarn fra vår side, for det kunne jo tenkes at sønnen hans ønsket å ha et barn på "privaten" senere. Fuckings idiot.

Skrevet

På privaten mente jeg , hva mente svigerfaren din med det?

Skrevet (endret)

På private ???

Han mente et barn på si

Endret av Kremtopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...