sug lut Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Det kuleste som finnes på mitt kjøkken om dagen er min kokeblomst, som er knæsj rosa og lekker og så praktisk i all sin kronbladblafrende skjønnhet! Ethvert kjøkken med respekt for seg selv...osv. Og vi med ei hand spiser pasta ofte, skal jeg love deg... og vi kan ikke vri opp klut så vi vil gjerne slippe å vaske komfyr m svidd pastavann... http://www.diekochblume.com/
bIomstre Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Og der har du nesten årsaken til at jeg ikke har skaffet meg induksjon... Ynglingskjelen, av ukjent merke, anno 1972 har nemlig et lokk med slik kokover-ventil. Og ikke kom å si at jeg kan bruke lokket på en induksjonkjele også, for det passer altså best hos mammaen sin! Men da blir det blir det garantert en kochblume i tilleg når induksjonsdagen kommer da. For den kommer nok. Akk, hvor skal alle umagnetiske kjeler ta veien?...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Jeg kan gledelig melde at mitt kjøkken er den stolte innehaver av 2 stk og de er uvurderlige! Ihvertfall for kvinnfolk som er dårlige på å multitaske til tross for barn, mann, hus og jobb
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Kjempefine! Jeg er en Kochblumejomfru. Hvordan/hva? Jeg vil også ha blåmst på kjøkkenet mitt nemlig. Lurt i hverdagen for multitaskende kvinnfolk, tilogmed enarmede. Det må jo være noe bra da?
sug lut Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2014 Kjempefine! Jeg er en Kochblumejomfru. Hvordan/hva? Jeg vil også ha blåmst på kjøkkenet mitt nemlig. Lurt i hverdagen for multitaskende kvinnfolk, tilogmed enarmede. Det må jo være noe bra da? Et silikonlokk som kurver ned i midten, stort nok til alle kjeler, og med en blomst i midten med ventiler av kronblad som slipper ut damp og det som ellers ville kokt over, og all væsken holder seg oppå der siden den altså kurver seg ned på midten. Masse farger finnes, jeg har råååsa, og helt genial til pastakoking.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Minner meg på at jeg har glemt å raske med meg noen sånne fra Til Bords på kjøpesenteret her. Har tenkt det hver gang vi går forbi, men ammetåka tar meg hver gang- helt frem til jeg ender opp med potetvann utover hele kjøkkenbenken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå