Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Skriver jeg under innleggene mine med det, høres det i alle fall ut som om jeg har peiling på det jeg sier. Det er ikke sikkert jeg er lege, elektriker eller astronaut, men det høres bra og overbevisende ut! Anonymous poster hash: 92be1...be7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Jaha..... Hilsen fagperson.... Anonymous poster hash: 6bfb8...93e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Hvorfor ikke signere med verdensmester? Verdensmester. Anonymous poster hash: 0ba8d...e12
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Nei, for det er feil tittel... -Gud- Anonymous poster hash: 92be1...be7
Von Hertelhofen Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Også fagpersonell kan ta feil... Hilsen besserwisser
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Personlig setter jeg pris på at fagpersoner gidder svare MEG. Men hva er greia med "du tar feil, jeg har rett" Kniiiis. Mohammed. Anonymous poster hash: 0ba8d...e12
Mamma_til_2 Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Only the ONE knows everything! - The ONE-
<3 mine søte små<3 Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Min første jobb var i oldtidens Hellas.. I'm all knowing Hilsen Orakelet
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Jeg mener at alle andre tar feil, og at jeg alltid har rett. Hilsen Snakker-rett-fra-levra-og-driter-i-andre-sine-meninger Anonymous poster hash: b4deb...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå