Gå til innhold

Hilsen fagperson


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver jeg under innleggene mine med det, høres det i alle fall ut som om jeg har peiling på det jeg sier. Det er ikke sikkert jeg er lege, elektriker eller astronaut, men det høres bra og overbevisende ut! 



Anonymous poster hash: 92be1...be7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha.....

 

 

 

Hilsen fagperson....

 

 

 



Anonymous poster hash: 6bfb8...93e
Skrevet

Hvorfor ikke signere med verdensmester?

 

Verdensmester.

 

Anonymous poster hash: 0ba8d...e12

Skrevet

Nei, for det er feil tittel...

 

 

 

 

 

 

-Gud- 



Anonymous poster hash: 92be1...be7
Skrevet

Også fagpersonell kan ta feil...

 

Hilsen besserwisser :P

Skrevet

Personlig setter jeg pris på at fagpersoner gidder svare MEG. Men hva er greia med "du tar feil, jeg har rett"

Kniiiis.

 

Mohammed.

 

Anonymous poster hash: 0ba8d...e12

Skrevet

Only the ONE knows everything!

 

- The ONE- :fnise:

Skrevet

Min første jobb var i oldtidens Hellas..

I'm all knowing

Hilsen

Orakelet

Skrevet

Jeg mener at alle andre tar feil, og at jeg alltid har rett.

 

Hilsen Snakker-rett-fra-levra-og-driter-i-andre-sine-meninger

 

Anonymous poster hash: b4deb...4fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...