Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Har en baby på 9 mnd en på 4 og 11 år. Kan vi spørre besteforeldrene om barnepass fra en lørdag til søndag? Hadde vært koselig med en kino og restaurant besøk en gang. Har aldri hatt barnepass på minste før. To ganger med hun på 4. Babyen sover hele natta, men er overalt på dagtid. Evt skal vi dele opp ungene å sette de til hvert besteforeldre sett? Uff, kvier meg for å spørre men har så lyst! Saklige svar ønskes Anonymous poster hash: ad982...70d Anonymous poster hash: 4b3c8...e10
<3 2G <3 Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Så klart dere kan Hørtes digg ut med kino og middag ute med gubben
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Kanskje lurt å la den minste være alene hos et besteforeldrepar og de store hos de andre. Anonymous poster hash: 15651...ff0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Det er bare å spørre så lenge dere er tydelige på at det er et spørsmål det er lov å svare nei på. Anonymous poster hash: 5cbe0...423
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Vil si det kommer helt an på kapasiteten til besteforeldrene jeg da... Mine svigerforeldre er begge over 80 år og ganske handikappede begge to, så det sier seg selv at vi ikke kan spørre der. Mamma er 59 år og egentlig i full vigør, men hun vil helst ikke ha barnebarna på overnatting siden hun synes det blir for mye/lenge. Men hun passer de gjerne om vi ønsker å lufte oss litt da, hun passer de da gjerne hjemme hos seg selv på ettermiddagen og kjører til oss før sengetid, legger barna hos oss og sitter selv der og ser på tv, strikker o.l. til vi kommer hjem. Så et par ganger i året benytter vi oss av det, spiser en middag ute i 17-18 tiden og er hjemme til 21-22 så mamma kommer seg hjem til sin egen seng. Yngste barnet her er 5 år og har vært på overnatting en gang i sitt liv.. Anonymous poster hash: e6d30...d45
☆☆☆ Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Hadde ikkje vore problem her, svigers er tidlig i 50-åra. Mamma og pappa på ca 60 hadde vel også takla 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 De er fra 45 til 55 år. Men kvier meg for å spørre likevell. Men sjekka kinoplakaten å der var alt bare tragisk. Fram til mars iallefall. So problem solved Anonymous poster hash: 4b3c8...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå