Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Den 6 går jeg over på AAP mens jeg skal ha utprøving. Jobber i kommunen. Der er lønningsdato 12 feb. Får jeg vanlig lønn da? Er veldig usikker på dette, og veldig bekymret. Noen som vet? Anonymous poster hash: ac1e6...1bf
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Du skal vel ikke ha lønn mens du er under utprøving? Du skal vel få AAP som vanlig? Det kommer selvsagt an på avtalen som er laget mellom deg, nav og arbeidsgiver. Hvis du skal ha noe lønn fra kommunen, og redusert AAP, så vil du vel få lønna samtidig som de andre ansatte. Du må fortsatt sende meldekort, og avtale med nav hvor mange timer du skal skrive på kortene. Anonymous poster hash: 5a827...ad9 Anonymous poster hash: 5a827...ad9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Du får lønn fra kommunen tom 5 februar. Går du over maksdato får du ikke lønn fra kommunen med mindre du er friskmeldt. Anonymous poster hash: 31851...847
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Ja jeg vil få lønn fra kommunen til og med 5 febr. Men vil det være full lønn? Jeg vet at de kjører lønn rundt den 3 febr. Det jeg ikke aner er om kommunen har forskuddslønn eller noe sånn. Jeg er helt grønn på det området. Er livredd for at denne siste lønna er kraftig redusert. Har ikke tenkt på dette før nå. Denne lønnen har jeg regnet med var normal. Noen som vet? Anonymous poster hash: ac1e6...1bf
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 kommunen jeg jobber i får vi etterskuddsbetalt Anonymous poster hash: c269f...ebb
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Det vanlige i kommunen om man har fast lønn er at man får delvis forskuddsbetalt og delvis etterskuddsbetalt. Dvs at den 12. får man lønn for hele den mnd. Om det er ordningen i din kommune vil du kun få lønn til den 5. februar, etter det er du ute av lønnssystemet i kommunen om du ikke skal beholde en del av stillingen din for å forsøke deg i jobb... Du vil da motta aap etter innsendte meldekort for resten av februar. Det enkleste er nok å sjekke med nærmeste leder for å finne ut av hvordan lønna kjøres i din kommune.. Anonymous poster hash: 7b2ba...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå