Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Er det rart om man fem år inn i et ekteskap fortsatt lengter etter forståelse, kjærlighet, lyst? Altså, jeg synes ikke jeg trenger mye... Bare følelsen av at han virkelig vil ha meg, virkelig ønsker meg, ikke bare en "mekanisk" seksuell greie? Off, jeg er sikkert bare vanskelig i kveld, men jeg savner så å bli virkelig begjært. Er det normalt at menn heller ser tv serier enn å sexe? Anonymous poster hash: 6df85...9b2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Tror det er veldig variabelt. Jeg trenger selv en mann som er tilstede, som viser meg at han vil ha meg, ikke bare akkurat når vi kommer til sengs, men gjennom dagen med små gester som et stryk, en klem, et kyss, et flørtende blikk eller en sms.... ikke så nøye hva, bare det er noe. Høres trist ut å lengte slik du gjør i ditt eget ekteskap Har du prøvd å snakke med ham om det? Prøv parterapi, for fortsetter dere slik som nå så kommer du til å miste selvtilliten og kanskje bli deprimert. Kanskje er det ting han også savner som du ikke ser. Men parterapi så kan dere finne ut av slike ting. Lykke til videre, håper dere finner ut av det! Anonymous poster hash: a3ddb...7c5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde det sånn for en veldig lang tid.. Jeg følte aldri det begjæret, lidenskapen og lysten på han. Han viste aldri at han ville ha meg; bortsett fra når han var full! Etter så mange år med en mann som ikke ville endre seg, ikke ville vise meg iløpet av dagen med et kyss, berøring eller klaps på rumpa for den saks skyld så må jeg si at jeg er rimelig heldig i dag! Har en ny kjæreste som fortsatt viser at han vil ha meg, kan nesten føle ha kler av meg med blikket! Er så herlig, og deilig å kjenne den følelsen av at du gjør noen litt smågal! Hehe! Han gir meg småkyss, berører og koser masse :-) Anonymous poster hash: 7dfa8...b1e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Jeg lever sånn. Men det går ikke i lengden. Skaff hjelp før det er for sent! Her har det gått så langt at jeg har mistet lysten på oppmerksomhet fra han. Ikke er han god å snakke med heller. Her går det mot brudd dessverre Anonymous poster hash: de002...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå