Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #1 Skrevet 25. januar 2014 Har siste dagene hatt vondt i stingene/rumpa etter at jeg ble klippet under fødsel. Fire uker siden fødsel nå. Tok litt papir og trykket mot stingene, og da kom det blodtilblandet væske på papiret. Er det betent tror dere?? Er førstegangsfødende og ikke peiling... Kjedelig å få mer vondt, det hadde gått seg så fint til. Kjente på stingene nå, og de var litt hovne mellom trådene, men det er vel normalt. Anonymous poster hash: c2ae1...539
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 25. januar 2014 #2 Skrevet 25. januar 2014 Har du vanlig grønnsåpe i hus? Det funker som bare rakkern!! Smør rett på eller sett deg ned i grønnsåpebad!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Takk takk tusen takk!!!:) Anonymous poster hash: c2ae1...539
mammmo Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Ja, grønnsåpe! Jeg klødde og svei voldsomt i stingene på sykehuset, men da jeg kom hjem satte jeg meg i badekaret med mye grønnsåpe i. Etter to eller tre dager (badet rompen en gang hver dag) grodde såret fint. Var fremdeles en liten klump der (forhøyning), men den forsvant en uke eller to etter. Det gjør det nok hos deg og, for når man blir klippet, blir kuttet jevnt, og så lenge det bare får gro, blir det bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå