Gå til innhold

hvordan startet og utartet din SA seg? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 78c78...9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første tegn var spotting i noen dager, før det gikk over til "kraftig mens".

Skrevet

En morgen da jeg var på toalettet oppdaget jeg en bitteliten lyserosa flekk i trusen. Et par timer etter kom murringene, som deretter ble til smerter(rier/veer). Disse kom tettere og tettere, akkurat som når en er under fødsel. Ved midnatt ble embryoet støtt ut. ( jeg var ca 7 uker på vei ). Hadde deretter blødning 3-4 uker etter. Ble så gravid igjen 7 uker etter, og den graviditeten gikk bra.

Anonymous poster hash: 40b4d...13f

Skrevet

Beklager ekle detaljer men du spør. Lyserosa blod på papiret ved dobesøk noen timer. Så brun utflod i to dager. Så var det som mens i en dag. Deretter var det ikke noe i to døgn og så starter utdrivelsen. Den varte fire timer første dagen og dagen etter var det en ny runde.

Jeg måtte legges inn på sykehuset og måtte få hjelp til å få det ut, det stoppet i livmorhalsen så legen måtte "plukke rester" hadde så kraftige smerter at jeg hyperventilerte, kastet opp og besvimte pga hyperventileringen. Lå på drypp i 8 timer og måtte få stikkpille for å sette i gang veer samt masse smertestillende.

Det er noe av det værste jeg har opplevd.

Var ti uker på vei.

Anonymous poster hash: f774e...d66

Skrevet

Trente temmelig hardt, og fikk magesmerter. Satte med ned i sofaen, men blødde kanskje en time, og det kom noen få klumper.

Uke 6-7.

Men så stoppet alt opp. Viste seg at jeg bar tvillinger, så sikkert derfor det ble full stopp, den andre gror videre. Har hørt at det faktisk er ganske vanlig.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Første gangen: 4-5 uker på vei, startet med små blødninger, og smerter, jo mer smerter, jo mer blødde jeg.. Ferdig på en dag.

Andre gangen: 8-9 uker på vei, startet med sterke smerter i magen, så full blødning, ikke noe rolig oppstart av noe slag.. Holdt på i 3 dager, før det bare var litt blod på papir.

Skrevet

Startet med at det kjentes ut som jeg tisset på meg. Gikk på do og det var lyserosa blod som rant. Trolig fostervann (var over 12 uker på vei)og blod. Litt senere på dagen eller var det dagen etter kom det rier og jeg blodde menslignende blødninger. Etterhvert kom det tykke svære blodige klumper og jeg blødde masse. Etterhvert kom fostersekken (heldigvis i do)

Ikke en hyggelig opplevelse der og da, men kom meg fort igjen etterpå.

Anonymous poster hash: af3b9...69c

Skrevet

kan også legge til at blødningene skjedde over dager. Blødde ikke kondtant til å begynne med så trodde at det kanskje stoppet og at det bille gå bra. Hjorde dessverre ikke det da. Ingen tegn på at noe skulle skje før det plutselig sildret av meg (da jeg trodde jeg tissa på meg) jeg satt i en stol og så på tv da det skjedde.

Anonymous poster hash: af3b9...69c

Skrevet

Takk for alle svar!

Vet enda ikke hva som skjer her. Har kanskje hatt fire dager med tilsammen en te-skjemengde med rosa/lyyyysebrunt utflod. Også vært på tidlig ul der lege sa jeg hadde blodansamling i livmora og et lite "knøtt" på 7mm. Lengde var grei ift hvor langt jeg er på vei. Ingen bankende hjerte,men var jo tidlig. Lege sa "dette kan gå begge veier". Skal på ul igjen om litt over ei uke.

Så sitter jo her å kjenner etter tegn, venter på evt ordentlige blødninger... Usikkerheta er værst! Blødde med både nr 1 og 2,men da hadde jeg i tillegg masse gravidtegn! Nå har jeg ingen...hadde div "symptomer" for et par uker siden,men de er borte nå :( her egentlig ikke trua på at dette går bra.

Hi

Anonymous poster hash: 78c78...9d4

Skrevet

Brun spotting i 1-2 uker fra ca uke 5-6, og svake graviditester.. før det gikk over i friskt blod og sterke menssmerter. Selve SAen var over på 3-4 dager.

Anonymous poster hash: a80ba...0bb
Skrevet

Som legen sier. Det kan gå begge veier men jeg krysser fingre for deg. :-)

Anonymous poster hash: f774e...d66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...