ispinnen Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Vi er 2 voksene og en 8 åring som vil tilsyden i juli. Vi liker all inklusive. Vi ønsker ikke nødvendigvis strand, da ingen av oss er strandmennesker, ikke 8 åringen heller. Det er basseng som gjelder, basseng til å svømme i, plaske i, styre med bademadrass osv. Helst gåavstand til "sentrum" med div butikker og resturanger. Og det må være noe for barna i sentrum, feks sånne kveldsåpne "parker", der barna kan hoppe trampioline, spille minigolf, hoppe i hoppeslott ol, mens mor og far sitter å slapper av å ser på. Gjerne underholdning på hotellet. Og internett på rommet er ett MUST. Vi snakker 2 uker her,og vi MÅ ha nett. Jeg har fått annbefalt en by,Platanias i hellas, på kreta. Noen med noe å annbefale? De sier det begynner å bli fult, så vi må komme igjan og bestille.............. Setter pris på svar.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Platanias er kjedelig altså. Bare en lang gate med hoteller på hver side, støv og biler. Men, om dere kun vil være på hotellet så spiller det jo ingen stor rolle uansett. Stranda der er herlig, men den er jo ikke interessant for dere:-) Sist gang jeg var der så hadde jeg ikke barn, så var ikke på utkikk etter barnevennlige ting. Det eneste jeg husker er gata med alle bilene og alt støvet og varmen...uh Anonymous poster hash: 8b5a3...768
Appelsinpiken Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Ligger 4 km fra Rhodos by, og bør ta taxi frem og tilbake pga trafikken, men hva med å sjekke ut sunwing kallithea? Er sikker på at datteren din vil stortrives der
mamma_bergen Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Her skal vi to uker i sommer Det er så vidt jeg har skjønt en slags landsby i gåavstand, ellers er det taxi/buss til Rhodos by. Og de her inne som har vært der og svart virker veldig fornøyd med hotellet Vi gleder oss mye! Jeg reiser også med en 8-åring http://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/rhodos/afandou-og-kolymbia/hotell/mythos-beach-resort
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 Grusomt varmt rundt Middelhavet i juli og august. Var en gang på Rhodos i august, aldri mer. Anonymous poster hash: 10f5c...bc2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Vi var på vei rhodos i 2012(juli) i kolymbia. Aegan blue park eller noe tror jeg det het. Flere basseng pluss et mindre badeland tilknyttet hotellet. Vi og åringen storkoste oss. Det var all inclusive og mange aktiviteter for barna dag og kveld. I år reiser vi til Kos all inclusive med noen sklier i bassengene vi håper vi blir fornøyd i år også. Anonymous poster hash: bed51...107
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Vi var på vei rhodos i 2012(juli) i kolymbia. Aegan blue park eller noe tror jeg det het. Flere basseng pluss et mindre badeland tilknyttet hotellet. Vi og åringen storkoste oss. Det var all inclusive og mange aktiviteter for barna dag og kveld. I år reiser vi til Kos all inclusive med noen sklier i bassengene vi håper vi blir fornøyd i år også. Anonymous poster hash: bed51...107 8-åringen skulle det stå Anonymous poster hash: bed51...107
Hellinor Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Vi var på vei rhodos i 2012(juli) i kolymbia. Aegan blue park eller noe tror jeg det het. Flere basseng pluss et mindre badeland tilknyttet hotellet. Vi og åringen storkoste oss. Det var all inclusive og mange aktiviteter for barna dag og kveld. I år reiser vi til Kos all inclusive med noen sklier i bassengene vi håper vi blir fornøyd i år også. Anonymous poster hash: bed51...107 Vi skal til Aegan blue i år, synes det ser veldig bra ut!
Gjest Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 O.B.C på Makrigialos Kreta? Litt øde, men kjempefint sted og leier du en vil, så kommer dere lettere rundt
ærlig talt Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Her skal vi to uker i sommer Det er så vidt jeg har skjønt en slags landsby i gåavstand, ellers er det taxi/buss til Rhodos by. Og de her inne som har vært der og svart virker veldig fornøyd med hotellet Vi gleder oss mye! Jeg reiser også med en 8-åring http://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/rhodos/afandou-og-kolymbia/hotell/mythos-beach-resort Takk for tipset! Vi drar dit 3. august
mamma_bergen Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 Her skal vi to uker i sommer Det er så vidt jeg har skjønt en slags landsby i gåavstand, ellers er det taxi/buss til Rhodos by. Og de her inne som har vært der og svart virker veldig fornøyd med hotellet Vi gleder oss mye! Jeg reiser også med en 8-åring http://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/rhodos/afandou-og-kolymbia/hotell/mythos-beach-resort Takk for tipset! Vi drar dit 3. august Hehe, så artig! Da sees vi Vi reiser ned dit 27. juli
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Her skal vi to uker i sommer Det er så vidt jeg har skjønt en slags landsby i gåavstand, ellers er det taxi/buss til Rhodos by. Og de her inne som har vært der og svart virker veldig fornøyd med hotellet Vi gleder oss mye! Jeg reiser også med en 8-åring http://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/rhodos/afandou-og-kolymbia/hotell/mythos-beach-resort Takk for tipset! Vi drar dit 3. august Hehe, så artig! Da sees vi Vi reiser ned dit 27. juli Hehe, vi ses, ja Anonymous poster hash: d3bdf...f23
ispinnen Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 25. januar 2014 Flere gode reisetips?? Det på rohdos ser lekkert ut............. 38 tusen for 14 dager all inklusive..for 2 voksene og 1 barn....... er det mye? Vi MÅ reise i juli.
Appelsinpiken Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Vi betaler 38 000 for 2 voksne og 3 barn i en uke, kun med frokost, så for to uker all inclusive vil jeg si det er en helt ok pris
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor MÅ dere ha Internett? Seriøst er dere så avhengige av nettet? Skjerpings Anonymous poster hash: 2ec5a...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå