Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har jeg aldri vært borti denne serien før? Jeg elsker nerdevennene mine. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er who-jomfru. Overbevis meg?

Åh, jeg vet ikke. Jeg var vanskelig å be selv. Det er en blanding av eventyr, science fiction og "sånn er livet, enkelte ting kan du bare ikke gjøre noe med," samt en del slap-stick. Litt cheesy effekter, men det er ikke effektene som er hovedpoenget, etter min mening. :)

Skrevet

Hadde han bare åpnet muligheter for å bli fastlege... Tror det kunne kurert mye. Kølappsystemet derimot hadde nok gått varmt. 

Skrevet

Hadde han bare åpnet muligheter for å bli fastlege... Tror det kunne kurert mye. Kølappsystemet derimot hadde nok gått varmt. 

David Tennant ja, ikke Matt Smith ;) 

Gleder meg til å se hvordan Peter Capaldi fyller rollen! :)

Skrevet

Hehe sant nok... ;) Han sier det jo selv : 

im%2Ba%2Bdoctor.jpg

Ja, grugleder meg til neste episode. Han har noen store sko å fylle! Lurer innimellom på om de glemmer at vi vanlige dødelige ikke har en tardis som kan skippe frem og tilbake som vi lyster, ettersom de gjerne venter et halvår mellom episodene. 

Skrevet

Hehe sant nok... ;) Han sier det jo selv : 

im%2Ba%2Bdoctor.jpg

Ja, grugleder meg til neste episode. Han har noen store sko å fylle! Lurer innimellom på om de glemmer at vi vanlige dødelige ikke har en tardis som kan skippe frem og tilbake som vi lyster, ettersom de gjerne venter et halvår mellom episodene. 

Denne mannen får frem fjortisen i meg, for det første jeg tenkte da jeg så bilder, er at han er bare så hot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...