Gå til innhold

hvor mange er mange sexpartnere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Anonymous poster hash: ec919...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du selv synes det er nok.....

Anonymous poster hash: 637c3...cda

Skrevet

"Mange sexpartnere", hvor mange det er varierer. Mulig det ikke er så mange som er enig med meg, men når man føler at man må lyve av seg noen, når man selv føler man har hatt mange, da er det mange. Hva andre mener er vel ett fett. Ikke "alle andre" som skal være komfortable med antall sexpartnere du eller jeg har hatt :)

Skrevet

Vil jo også komme an på om man har lange forhold bak seg med korte perioder hvor man har feid over alt og alle.... eller om man har vært singel lenge og hatt seg en gang i blant.

Antallet kan jo være det samme.

Antallet betyr ikke så lenge så lenge man kan leve med det man har gjort selv.

Fremtidige partnere trenger jo ikke få noe tall. Jeg har ikke lyst å vite hvor mange andre en kjærest har vært med før meg, det interesserer meg ikke. Det eneste som betyr noe er at han holder seg kun til meg.

Anonymous poster hash: 5c210...a29
Skrevet

Mer enn én. Man venter til man er gift, iallfall i min verden.

Anonymous poster hash: 38800...784

Skrevet

Jeg er 27 år og har hatt 13. Det er for mange syns jeg

Anonymous poster hash: c274d...eda

Skrevet

Når du må tenke deg om for å telle opp hvor mange du har hatt siste uke er det mange.

Anonymous poster hash: d7bef...f57

Skrevet

Jeg er hi

Har hatt 12 og har ikke tall på hvor mange jeg har klint med

Skrevet

Når du må tenke deg om for å telle opp hvor mange du har hatt siste uke er det mange.Anonymous poster hash: d7bef...f57

Mange betyr ikke nødvendigvis for mange da.

Anonymous poster hash: d7bef...f57

Skrevet

Når man begynner å nærme seg 20 tallet... Da syns jeg det er mye.

Men jeg er enig i de over her også. Når du er flau over å si antallet, da er det for mange gitt.

Så... I følge den tankegangen så har jeg har hatt sex med for mange og jeg skammer meg. Har vært gift med mannen min i noen år, og vi var unge når vi giftet oss. Han har aldri spurt og jeg tror ikke han lurer på hvor mange jeg har hatt sex med.. Men det er vel ca 15 stk + alle jeg har klint med og hatt oralsex med. Da stiger antallet.. Jeg ville skammet meg om jeg måtte fortalt mannen det.. Men klart, hadde han spurt så ville jeg svart. Får håpe han ikke spørr. 

Anonymous poster hash: 9b2e0...9df
Skrevet

Huff ja

Og det betyr nesten at jeg aldri kan ha sex igjen :( :(

Hilsen singel hi

Skrevet

Huff ja

Og det betyr nesten at jeg aldri kan ha sex igjen :( :(

Hilsen singel hi

ha sex hvis du har lyst på det, og du trenger ikke fortelle noen hvor mange du har hatt sex med. Det er faktisk sunt å ha sex(hvis man bruker beskyttelse) du er den viktigste personen i ditt liv, og det betyr ingenting hva andre syns.

Skrevet

Tusen tusen takk :) :)

Hi

Skrevet

Verdien din som menneske blir ikkje rokka ved uanestt kor mange du skulle hatt sex med. det er også veldig enkelt for folk å ha få sex-partnarar dersom dei treff den rette tidlig osv. Det som er viktig er at du bestemmer deg for kva seksual-moral som er riktig for deg og ikkje går på akkord med deg sjølv i dette. Det er då den vonde følelsen kjem, den som påverker sjølvbilete og kan få innflytelse på vidare valg... SEx kan nesten bli ein form for sjølvskading for nokon. Når ein er einsam, etter å ha drukke... Ver snill med deg sjølv. La søndagen vera gode dagar utan følelse av skam.

Personleg hadde eg som mål å venta med sex- faktisk til eg var gift (!) det såg lenge ut til at eg skulle klara det, men så dukka jo aldri den rette opp. Og så dukka det heller opp nokon andre som ikkje viste seg å vera rett likevel :P Ein kan le av oss kristne og andre som meiner at sex skal vera mellom to som elskar kvarandre. Men poenget er at dersom det er det ein innerst inne verkeleg meiner, så kan det bli litt tungt å leva med noko anna. 

Men hugs: Du står ikkje til ansvar for nokon andre. Og gjort er gjort. Legg det vekk. Mitt budskap er iallefall at du må vera ordentleg snill med deg sjølv. Håpar på masse sex i di framtid, med snill(e) mann(a) som berre vil deg vel :)

Anonymous poster hash: 14c91...193
Skrevet

100 forskjellige er mange,

Var en på byn som knullet ny jente hver helg,han skulle slutte når han hadde knullet 100 forskjellige damer sa han.

For ett mål!

Anonymous poster hash: 111fe...373
Skrevet

Jeg har ligget med fire, og syns selv det er for mange.

Anonymous poster hash: 09ca8...301
Skrevet

Det kalles å være prippen det!

Skrevet

Jeg har vel en 12-15 stk. ( har ikke regnet skikkelig) det er historie.

Noen er kjærester, noen er dater, som jeg datet flere ganger, og en er ONS. Dette skjedde over en 15 års periode. Så for meg er det ikke mange.

Samme antallet ila et år kan kanskje virke som mere?

Anonymous poster hash: bf31e...a0a

Skrevet

Hvis du har hatt så mange at det er flaut, så er der for mange:)

Jeg er 33, har hatt 3 (frivillig) fra jeg var 16. 2 av disse har jeg barn med, en var jeg gift med.

Anonymous poster hash: 39acd...032

Skrevet

Jeg har 7 og synes det er et helt greit antall i og med at jeg var 24 da jeg ble sammen med han jeg giftet meg med og fremdeles er sammen med. Jeg har hatt samme partner i 16 år og da kan ikke antall sexpartnere være så høyt heller, hadde jeg vært singel disse årene eller hatt mange kortere forhold ville tallet nødvendigvis vært høyere og det hadde vært helt greit.

Anonymous poster hash: c779d...6c4
Skrevet

Det er mange faktorer her. Vært i forhold hele livet eller singel hele 20 tallet etc.

Selv har jeg hatt over 20. 15 av de kunne jeg spart meg for.

Føler meg ikke spesielt billig men vet at mange damer vil mene dette er aaaalt for mange.

Jeg bryr meg ikke hvor mange folk en venninne har ligget med. Det er uinteressant for min del. Bortsett fra at man skal bruke beskyttelse og være forsiktig. Vet aldri hva man kan få. Heldigvis har jeg aldri fått noen sykdom av mine partnere.

Nå har jeg mannen min og er lykkelig med han.

Anonymous poster hash: a43f7...117

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vel, selv har jeg nærmere 40 stk, og kunne vært alle foruten uten om 2 av de, ene eksen min og samboeren min.. Det er ikke et tall jeg bringer på bane akkurat, og langt ifra stolt over det.. Spesielt siden antallet er fra jeg var 18 til jeg var 21 år :/ Men, når sex blir til "selv skading" istedenfor sex, så får man bare leve videre med det, og heller være glad for at man har kommet seg ut av det, og endelig ser verdien av sex også.

Jeg har hatt mange, for mange.. Men så er det skranket inn på 2 år, og jeg var veldig ung, hadde jeg derimot hatt samme tallet fordelt over 10-12 år, så hadde man kanskje sett annerledes på det.. Mange sexpartnere og for mange sexpartnere er ikke det samme, ser mange her blander de to begrepene.. Mange sexpartnere er ved for min del over 5 stk, for mange er når det bikker 20..

Skrevet

Jeg hadde 1 sexpartner fra jeg var 17 til jeg var 34. Så ble vi skilt. Deretter hadde jeg 14 sexpartnere på halvannen år, før jeg traff mannen som jeg nå er sammen med.

Poenget er: Hadde du spurt meg når jeg var 33 år så hadde jeg hatt 1 sexpartner. Spør du meg nå når jeg er 40 hvor mange jeg har hatt og jeg svarer 16 så er det kanskje ikke så mange sett over så mange år. Alt er relativt, i forhold til hvor gammel du er og hvor mange du har hatt over en viss tid.

Anonymous poster hash: 370c7...363

Skrevet

Det kalles å være prippen det!

Hva?

Anonymous poster hash: 09ca8...301

Skrevet

13 stk, 2 ONS.

Fleste mellom 16 og 25 år. Nå 33 og gift i snart 6 år.

Anonymous poster hash: 5fa92...c9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...