Gå til innhold

Har dere noen ganger tenkt på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det vi får barn til verden for? Uff, det er mobbing, fattige, krangling og masse elendighet. Er det egoistisk å få barn? Heg har to og har av og til tenkt hvilken verden har jeg fått disse skjønne små til verden og hva kommer devtilnå oppleve?

Anonymous poster hash: 46439...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er noe jeg har reflektert over i sammenheng med det du nevner, samt effekten av klimaendringer/menneskeskapt forurensning. Synes ikke det er noe ålreit at vi etterlater en såpass skadet jord til fordel får vår egen rene egoisme... Hvis vi bare kunne vært tilfreds med litt mindre alle sammen.

Jeg har ikke noe spesielt svar til problemet.

Skrevet

Tanken har streifet meg noen ganger ja. Men jeg kommer alltid til beslutning om at uansett hvor fæl verden kan være, så er noe av det mest naturlige i livet for veldig mange å få barn.

Trøster meg med at jeg gjør så godt jeg kan for å gjøre verden litt bedre igjennom barna mine.

Anonymous poster hash: 5c78d...7f5

Skrevet

Norge er rikere, tryggere og med mindre mobbing enn da jeg var barn og jeg er veldig fornøyd med å få vokse opp. Da tenker jeg at det må være et godt tidspunkt å velge å få barn.

Anonymous poster hash: b6452...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...