Gå til innhold

Hvis en navn ikke har Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt rart? Da tenker jeg på menn som er single og på sjekkern.

Anonymous poster hash: 3b111...baf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er "in" og ikke ha facebook lenger.

Anonymous poster hash: 06c72...bfe
Skrevet

Nei, hvorfor er det rart?

For øvrig: er du helt sikker på at han ikke har FB? Han kan jo ha lagt sperringer på profilen sin slik at han ikke er søkbar.

Anonymous poster hash: cdaf3...399

Skrevet

I såfall har han ugler i mosen og er ikke noe å samle på.

Skrevet

Heller omvendt, at det er positivt. Min jeg og min samboer er ikke på fb, heller ikke mine søstres samboere. Blir mer og mer vanlig at voksne folk dropper Facebook. Takk og lov. Og vi er i 20-årene, både jeg, samboer og mine svogere.

Anonymous poster hash: 8b027...57d

Skrevet

Jeg antar at du tuller?

Anonymous poster hash: 80bd8...931

Skrevet

Jeg antar at du tuller?

Hverken mannen eller jeg har Facebook. Får maaaaange reaksjoner på det, negative reaksjoner altså.
Skrevet

Jeg antar at du tuller?

Hverken mannen eller jeg har Facebook. Får maaaaange reaksjoner på det, negative reaksjoner altså.

Negative på hvilken måte?

Skrevet

Heller omvendt, at det er positivt. Min jeg og min samboer er ikke på fb, heller ikke mine søstres samboere. Blir mer og mer vanlig at voksne folk dropper Facebook. Takk og lov. Og vi er i 20-årene, både jeg, samboer og mine svogere.

Anonymous poster hash: 8b027...57d

Hurra for dere!

Anonymous poster hash: 2d90e...a0f

Skrevet

Hvis en navn ikke har Facebook..... ??

Hva? Jeg skjønner ikke overskriften?

Anonymous poster hash: 4ef42...453

Skrevet

Mann min har aldri hatt fb jeg hadde det da det "kom til Norge".men har ikke hatt det på mange år nå.ser virkelig ikke poenget.som mannen min sier hvis mine venner vil kontakte meg er jeg tilgjengelig 24/7 på telefon.

Merker mange av de som reagerer på at vi ikke har fb er svigermor og de som kanskje henger litt etter her i livet..

Har sett forhold lide og brytes pga fb og hvor unødvendig og banalt er ikke det.

Skrevet

Merker mange av de som reagerer på at vi ikke har fb er svigermor og de som kanskje henger litt etter her i livet..

Har samme oppfatning som deg.

Skrevet

Jeg slettet min profil for flere år siden. Er ikke noe interessert i hele Facebookgreien. Hadde syntes det var positivt om mannen ikke var der.

Anonymous poster hash: 2df6c...994

Skrevet (endret)

Ikke nødvendigvis rart at han ikke har det. Jeg ser heller ikke koblingen mellom å være på Facebook og å være single? Hvis han er ute etter dame så florerer det da virkelig av andre muligheter, både nettsteder og real life- alternativer til å treffe noen.

Når det er sagt: alle de som hopper av Facebook og synes det er "hipt og kult" å ikke være der - jeg tror de har et vrangsyn på hva Facebook er og hvilke muligheter det gir.

Jeg bruker Facebook til å holde kontakten og holde meg og andre orientert både i venninnegjengen, treningsgruppa, barselgruppa, barnehagen.... Mail og telefon sier dere? Joda, men det blir faktisk ikke like effektivt når man skal nå ut til flere.

Og jeg velger jo selv hva jeg vil dele, hvem jeg vil ha kontakt med, og hva jeg ønsker å se og få oppdateringer på.

Endret av Brennheite Badeand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...