Gå til innhold

Er jeg for gammel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29, han er 21, men jeg liker`n! Teite alder... Seriøst, hva hadde du gjort?


Anonymous poster hash: 5cfa0...eba



Anonymous poster hash: 5cfa0...eba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig det der, men tør du så kjør på! :) Tenk om han er the DEAL for deg, også går du glipp av det fordi du i starten synes det er litt rart? :)

 

Anonymous poster hash: 6833a...511

Skrevet

Hvis han er en moden 21-åring så go for it :)



Anonymous poster hash: 38517...d3b
Skrevet

Gjør det, om han er moden for alderen:))

Ingenting galt i å finne seg yngre menn!

 

Anonymous poster hash: b338e...d42

Skrevet

Jeg har hatt et forhold til en mann som er 8 år yngre og vi har en datter sammen :P

Men han dumpet meg da jeg var gravid

 

Anonymous poster hash: ab71b...fcd

Skrevet

Du kan jo prøve. Merker jo fort om han er umoden.



Anonymous poster hash: d13df...e54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...