Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Jeg er 29, han er 21, men jeg liker`n! Teite alder... Seriøst, hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 5cfa0...eba Anonymous poster hash: 5cfa0...eba
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Vanskelig det der, men tør du så kjør på! Tenk om han er the DEAL for deg, også går du glipp av det fordi du i starten synes det er litt rart? Anonymous poster hash: 6833a...511
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Hvis han er en moden 21-åring så go for it Anonymous poster hash: 38517...d3b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Gjør det, om han er moden for alderen:)) Ingenting galt i å finne seg yngre menn! Anonymous poster hash: b338e...d42
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har hatt et forhold til en mann som er 8 år yngre og vi har en datter sammen Men han dumpet meg da jeg var gravid Anonymous poster hash: ab71b...fcd
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Du kan jo prøve. Merker jo fort om han er umoden. Anonymous poster hash: d13df...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå