Gå til innhold

Hvorfor sende barn på Norske talenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så vondt av de...

Anonymous poster hash: efc05...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Det skal mye til før et barn er virkelig flink, de fleste er midt på treet men går jo videre bare fordi de er barn. Går de ikke videre begynner de å grine og alle buer på dommerne.

Anonymous poster hash: 3e605...4ef

Skrevet

Hvorfor i alle dager får du vondt av dem?

Du er klar over at mange barn har et talent de faktisk ønsker å vise frem? Ikke alle barn blir presset til å være med, mange melder seg faktisk på selv..

........og noen får det til å høres ut som en versjon av Toddlers & tiaras :P 

Anonymous poster hash: 86f05...1d4
Skrevet

Disse foreldrene har svikta. Hjelper ikke at ungene vil, foreldres jobb er å være voksne.

Skrevet

Hadde aldri sendt mine barn på norske talenter. Tror ikke et sånt konsept er sunt for et barn, ihvertfall ikke små barn.

Skrevet

Hva pokkern har en barnehage (?) som synger å gjøre på norske talenter??? 

Anonymous poster hash: 1b97d...df0
Skrevet (endret)

Du er klar over at mange barn har et talent de faktisk ønsker å vise frem? Ikke alle barn blir presset til å være med, mange melder seg faktisk på selv..

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 86f05c7c25dad86e192b88b040

1961d4] 86f05...1d4 [/acronym]

Det er helt greit at noen barn har store talenter, og gjerne ønsker å vise de frem. Men norske talenter er virkelig ikke rette arena for små barn, ihvertfall ikke for dem under tenårene. Da er det foreldrene oppgave å forklare barna at de ikke kan være med uansett hvor lyst de har.

Og når alt kommer til alt, så er sannsynligheten stor for at de voksne som går videre har et større talent enn barna.

Og ja, det finnes selvsagt unntak, som Mathea-Mari. Men man bør klare å være såpass objektiv i forhold til egne barns talent at man skåner dem for påkjenningen et sånt program faktisk er, med mindre talentet er helt unikt.

Endret av Monajenten
Skrevet

Til og med 9 åringen min mente det burde være aldersgrense på minimum 13 år. Han fikk så vondt av den gutten som gråt på scenen . :(

Anonymous poster hash: 62e14...b75

Skrevet

Du er klar over at mange barn har et talent de faktisk ønsker å vise frem? Ikke alle barn blir presset til å være med, mange melder seg faktisk på selv..

Anonymous poster hash: 86f05...1d4

Har de et talent er det mye mer riktig å gå veien skritt for skritt, først oppvisninger/konserter gjennom kulturskolen e.l. Så går veien skritt for skritt oppover om de virkelig har talent.

Anonymous poster hash: ee153...a29

Skrevet

Burde helt klart vært en nedre grense der. Er tydeligvis ikke alle foreldre som evner å se ting objektivt når det kommer til egne barns "talenter"

Skrevet

Det finnes jo flere som har vist at de virkelig har hatt talent, men om min sønn vil melde seg på om noen år skal han ha såpass talent at han gjør noe 100%. Det hjelper ikke at jeg og annen familie sier at han er flink, han skal opptre flere plasser før han står på scenen foran hele Norge. 
Han er nå seks, og ALDRI om jeg hadde sendt han på den scenen. Ikke i dag, og ikke om fem år. Da vil jeg heller være "verdens verste mamma" i flere måneder fremover. Foreldre skal beskytte! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...