Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Ja er det bra å spise det om en vil opp i vekt!! Som mellom måltid eller snacks?? Anonymous poster hash: 022e8...fb1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Hvis du skal opp i vekt: som mellommåltid. Anonymous poster hash: 016ed...a55
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 De som vil slanke seg spiser de istedenfor mat, men om du vil opp i vekt er det helt greit å spise dem i tillegg til mat. De er ganske riktig sammensatt og inneholder vitaminer o.l. Anonymous poster hash: e5d85...76d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Ja er det bra å spise det om en vil opp i vekt!! Som mellom måltid eller snacks?? Anonymous poster hash: 022e8...fb1 Jeg bytter du barer fra iherb med godteri og mellommåltider, og har gått ned i vekt. Anonymous poster hash: 7ca10...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå