Gå til innhold

Jeg har en vennine som sminker seg helt grusomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun tar på altfor mye. Og øyenbrynene har hun tegner opp så de blir kjempe svære, ikke pent, de tar for mye fokus. Er det frekt av meg og forsiktig fortelle henne at det blir litt mye?

Hun er utrolig pen og verdens snilleste, men hun sminker seg mindre pen.

Anonymous poster hash: 3c81b...5dc

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Hvis dere er nære venninner tar du det opp på en fin måte

Skrevet

Det ville jeg aldri gjort.. mulig jeg ikke har nært nok forhold til mine venninner altså, eller at jeg tar utg.pkt i meg selv.. jeg ville taklet det svært dårlig hvis en venninne sa det til meg... jeg hadde opplevd det som flaut og litt vel freidig.. la folk være i fred...

Anonymous poster hash: 6e392...e55

Skrevet

Er du en venn så sier du ifra.

Jeg tegnet på øyenbryn før, helt til ei venninne påpekte at det slett ikke var naturlig eller flatterende. Så meg selv med nye øyne etter vi så på bilder før/etter av meg - og hun hadde rett :)

Anonymous poster hash: dcbf0...b89

Skrevet

Man skal være jævlig stødig og flink for at påtegna øyenbryn skal være fint.. Vis henne før og etterbilder, og bare si at hun var jævlig mye finere uten alt det dillet enn med.

Anonymous poster hash: da0ff...cad
Skrevet

Vet du, det synes jeg kommer an på om du snakker med andre om det!

For det første er det ikke sikkert at andre - hvertfall ikke hun som sminker seg slik - deler DITT syn på hva som er pent.

For det andre står alle fritt til å sminke seg som DE vil!

Og sist, men ikke minst, om jeg var venninna di hadde jeg blitt FORBANNA hvis jeg oppdaget at ei du hadde baksnakket meg. Så om du har delt dette andre steder enn her inne, vil jeg råde deg til å ta det pent opp med henne det gjelder før det "backfires"............!

Anonymous poster hash: a798b...332
Skrevet

Har det slått deg at hun kanskje synes hun er fin selv, og derfor ønsker å se slik ut?

Skrevet

Du kan ta opp temaet, da blir det på en måte litt naturlig å diskutere hverandres sminkestil.

Anonymous poster hash: 68b61...43e

Skrevet

Ikke kritiser, min erfaring er at slikt ikke blir godt mottatt :P

Anonymous poster hash: 503e4...46d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...