Gå til innhold

Trenger tips til håndkrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg Får kjempe tørre hender nå i kulden. De blir større og sprekker. Noen som har noen tips

Anonymous poster hash: c336e...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en med sheabutter i, det er veldig effektivt mot tørr og sprukken hud. 

Skrevet

Hehehe... Hendene dine blir større og sprekker :D fikk et snålt bilde i hodet.

Anbefaler karbamidkrem, kjøpes på apotek.

Skrevet

Etter tips her inne så har jeg begynt å bruke A-derma exomega. Den hjelper utrolig godt....

Takk til snille damer her inne som tipset meg :)

Sliter med "kuldeeksem".Når gradestokken nærmer seg nullpunktet så sprekker og klør hendene og blir veldig tørre. Har prøvd masse. Både med resept og uten resept. Kortisonkrem, ja som sagt det meste.

Anonymous poster hash: 2c80d...4cc
Skrevet

L'Occitane med sheabutter er veldig god, jeg liker også godt Nuxe sin håndkrem med honning, den er ikke så klissete.

Tips: Det er halv pris på alle håndkremer på Apotek1 nå. De har den fra Nuxe.

Anonymous poster hash: 802d0...4f1

Skrevet

Jeg bruker locobase repair fra apoteket og er veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en håndkrem med hamp(?) fra body shop og den er knallgod! Jeg jobber i bhg og det merkes godt på hendene. Håndvask, av- og påkledning og vasking tørrer ut hendene noe forferdelig og jeg konstant gått med håndkrem som må smøres inn. Med den hampkremen smører jeg bare inn hendene på kvelden og det holder hele dagen etter. Fantastisk!

Skrevet

Har en samling av diverse kremer. Veldig fornøyd med locobase repair, vanlig locobase og apobase. Dette er fete kremer. Har også kjøpt a-derma exomega. Er fornøyd så langt. Kan også anbefale decubal sin vanlige krem og håndkrem.

Skrevet

Håndkremen fra Avène med kuldekrem som fås på apotek. Den eneste som hjelper skikkelig mot mine hender som blir ekstremt tørre og sprukne om vinteren. Det er en ordentlig fetkrem/kuldekrem som likevel trekker godt inn.

Skrevet

Jeg bruker en krem fra helsekosten som heter Agrosan, den har bivoks og mentolathum i seg, den er fantastisk mot mine eksem hender som blir helt for jævlige når det er vinter.

Skrevet

Pattesalve og metholatum :) Mine reddene engler gjennom vinteren :)

Anonymous poster hash: df8b3...9a4
Skrevet

Datteren min får veldig røde og sprukne, tørre hender i kulda. Den eneste kremen som funker skikkelig bra på hennes hud, og som ikke svir er Neuteogena sin som er konsentrert, uparfymert og med rød kork. Mirakelkrem for hennes hender.

Anonymous poster hash: 8eb13...7a0

Skrevet

Jeg også. Den er den eneste som duger om vinteren. Om du bor i nærheten av Sverige er den ca 100 kr billigere der. For stor tube.

Skrevet

Jeg også. Den er den eneste som duger om vinteren. Om du bor i nærheten av Sverige er den ca 100 kr billigere der. For stor tube.

Det skal nok noen tuber til for å spare inn den turen, men takk for tipset skal huske det neste gang jeg er der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...