Gå til innhold

Hva blir lørdagskosen hos dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her fylles boblebadet, skal ta med meg mannen å iskald øl så skal vi nyte et varmt boblebad :-) Etterpå blir det Tapas og en god rødvin til norske talenter, herlig med fredag og HELG ;-)

Anonymous poster hash: 8bc8f...208

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen lørdagskos her i kveld siden det er fredag :P

Anonymous poster hash: c1898...f73
Skrevet

Her fylles boblebadet, skal ta med meg mannen å iskald øl så skal vi nyte et varmt boblebad :-) Etterpå blir det Tapas og en god rødvin til norske talenter, herlig med fredag og HELG ;-)

Lørdagskos på en fredag?  :huh:  Den var ny ;) Her har vi masse sjokoladekake, ble rester etter fredagskaffen fra jobb idag :) Nam nam.. Og pepsi max såklart. Rimelig gravid og svær, men gleder meg til den dagen jeg kan ta et glass hvitvin i helgene igjen! 

Anonymous poster hash: 0118d...7b9

Skrevet

Ingen lørdagskos her i kveld siden det er fredag :P

Anonymous poster hash: c1898...f73

Samme her :P

Skrevet

Nei, dårlig med lørdagskos i kveld gitt. Venter med den til i morgen vi... :laugh:

Skrevet

Lørdagskvelden i morgen blir nok en etterlengtet kveld med å sitte alene i sofaen og få bestemme selv over fjernkontrollen. Er hjemme alene i helga :D

Anonymous poster hash: 77e7e...5b8
Skrevet

Her er det bare fredag i kveld, så lørdagskosen tar vi i morgen ;)

Men vi har fredagskos også da... Middag har vi akkurat spist, ungene velger middag på fredager her i huset og i dag sto løvstek og pommes frites på menyen. Akkurat nå leker tre barn kino i stua, har skrudd av lyset, spiser litt snop og ser film. Mens to barn rydder, støvsuger og ordner i kjellerstuen siden de skal ha overnattingsgjester i morgen.

Til kvelden legges de yngste barna (og besøkes sendes snart hjem), de to eldste barna vil se Mesternes mester, også blir det nok litt potetgull og brus.

Har fire barn mellom 5 og 13 år, så alenetid i stuen eksisterer ikke lenger på fredagene, de to eldste legger seg mellom 22 og 22.20, når de er i seng legger jeg meg også...

Anonymous poster hash: 02bac...7d9
Skrevet

Fredagskosen i dag blir britisk krim på tv,og så skal jeg dra med meg mannen til sengs når barna har lagt seg,har enormt lyst på sex!!og ettersom det er sjeldent jeg føler det slik,må jeg benytte sjansen.Kan tenke meg han blir glad!! :laugh:

Anonymous poster hash: 5c67e...ae8
Skrevet

Haha ble en laaang dag på jobb å jeg er vist ikke helt med i kveld, enda ølen ikke er åpnet... Jaja FREDAG er dagen ;-)

Skrevet

Ikke mye lørdagskos i kveld her eller gitt ;) 

Men, om mannen kommer hjem ikke så alt for sent i kveld, så tenkte jeg å lage biff eller andebryst :) 

Så noen nevnte sjokolade kake! Åååh det fikk jeg skikkelig lyst på! så da blir det det på meg om kjæresten kommer hjem sent. (Kjipt for han om jeg spiser sjokolade kake, når han går på lavkarbo :P ) 

Skrevet

Fredagskosen her blir hjemmelaget pizza og salat. Pepsi Max og litt sjokolade.

Så skal vi se norske talenter :)

GOD HELG :) :)

Anonymous poster hash: c7c25...3c3

Skrevet

Sex er topp :-D kos dere, blir sex her også men ingen babylaging... ;-)

Skrevet

Sex er kjedelig... :)

Her blir det en kjærlighet på pinne bare.

Anonymous poster hash: 4cee6...c33

Skrevet

Hjemmelaget pizza og rødvin. Gleder meg som en unge, har ikke spist pizza på evigheter! :)

Skrevet

Taco og mørk sjokolade med havsalt denne fredagen :)

Anonymous poster hash: 3b5da...64d

Skrevet

Ikke mye sex på denne jenta i kveld :P

Men biff salat & iskald Pepsi Max til norske talenter gjør susen det også :D

Anonymous poster hash: 678a0...88d

Skrevet

Pizza med mannen og barna, syk baby som suger pupp, kose oss med litt snop å brus 😃 se norske talenter menst ungene spiller tv spill på rommet 😙

Skrevet

Hjemmelaget pizza og rødvin. Gleder meg som en unge, har ikke spist pizza på evigheter! :)

Samme her ;)

Skrevet

Venter en dag til med lørdagskosen! Men når det omsider blir lørdag, skal vi på barselbesøk og kose med nye babyser, det blir kos det :)

Skrevet

Samme her ;)

Og her :) 12 minutter fra nå!

Skrevet

Lørdagskosen blir at mannen kommer hjem imorgen :D Blir vel mat også, og godteri til de som ikke slanker seg :P

Fredagskosen er foreløpig pepsi max. Får besøk og håper jeg klarer å la være å spise det jeg skal severe, men det ser mørkt ut.. hehe :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...