Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har flere gravide venninner og bekjente, og det kommer stadig fler.Ikke misforstå meg, jeg er veldig glad på deres veiene.Syns det er fantastisk at de skal bli mammaer, det er ikke det..Skulle bare så fryktelig gjerne selv hatt en liten i magen.I dag ble testen negativ igjen etter vår 4. spontanabort Anonymous poster hash: 39157...8ec
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 hoff,det var trist lesing... Får dere oppfølging fra sykehuset? Anonymous poster hash: 7d6d8...e03
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 hoff,det var trist lesing... Får dere oppfølging fra sykehuset? Anonymous poster hash: 7d6d8...e03 Får oppfølging og medisiner de håper vil hjelpe. HI Anonymous poster hash: 39157...8ec
mammadrøm Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Forstår deg veldig godt! Jeg er selv ufrivillig barnløs, og det er tungt når venninner blir gravide. Det handler ikke om at man ikke unner andre det, men at man så veldig gjerne selv også skulle vært i den situasjonen. Håper dere lykkes etter hvert:-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Forstår deg veldig godt! Jeg er selv ufrivillig barnløs, og det er tungt når venninner blir gravide. Det handler ikke om at man ikke unner andre det, men at man så veldig gjerne selv også skulle vært i den situasjonen. Håper dere lykkes etter hvert:-) Lykke til til dere også HI Anonymous poster hash: 39157...8ec
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Trøsteklem Takk Anonymous poster hash: 39157...8ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå